Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kjøpte meg her forleden et usb-trådløstnettverkskort av typen DWA-140. Problemet er at når maskinen startes så henger den plutselig når "velkommen" skjermen til windows kommer opp når dwa-140'n er tilkoblet. Starter helt fint når jeg kobler dwa-140'n ut og putter den inni etter oppstart (ingen problemer med internett eller noe..) Finnes det noen enkel mulighet slik at jeg kan koble ut at den er unntatt fra oppstarten? Eller har noen løsning på hvorfor maskinen henger seg? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dersom USB porten du bruker er integrert på hovedkortet, forsøk å oppdatere driverene til USB kontrolleren eller alternativt driverene til hovedkortet. Har hatt det samme problemet selv med mitt Asus hovedkort og da hjalp i alle fall det. Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Klarte å finne en lur løsning på problemet nå. Jeg lastet ned programmet "Startup Delayer" fra r2 studios som forsinket oppstarten av programmene airncfg.exe og WZCSLDR2.exe som hører til modemet. Da startet maskinen knirkefritt! Men det er sikkert noe galt med driverne også.. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 prøv osså ralink sine drivere de er mye bedre en dlink sine ralink = chipen sin produsent http://www.ralinktech.com.tw/data/drivers/...07_0.1.0.37.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå