Cloudemyx Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er et sånt typisk "über cewlt fjrtz program" med programledere som liksom er så kule og skal være gode forbilder for "ungdom". Det er så harry at jeg kan ikke få sagt det.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Helt enig! Tragisk.. Og hvem skriver "Hva skjer'a?" med w da? Virker som om det prøver og være kule og inn men feiler 110%! Ville heller sett på Slankekrigen eller hva det nå enn heter på tv norge..(En hau med feite folk som skal slanke seg..) Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg så reklamen for det her en dag. Så veldig fjortiss og teit ut. Så jeg bestemte meg for å ikke se på det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Selv Mess-Tv scorer bedre her synes jeg wascheera er ut wascha og kjedelig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det kunne heller hett "Wazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzup ?!" *ler meg i hjel* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå