Lakus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Et program som skal være for ungdommer, som kunne heller vært sendt i barnetimen for de minste. Latterlig humor, programledere som virker nervøse som fy, og noen virkelig irriterende intervjuer. Man må jo selvfølgelig også nevne den grusomme intro-sangen deres som høres ut som en forvrengt versjon av "Grandiosa sangen". Det irriterer meg grønn, og lurer på om det er flere som tenker det samme. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hva er det og hvor går det? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg er helt enig med Lakus! Hele programmet er idiotisk.. Jeg vet ikke om det finnes noen tullinger som sender inn meldinger eller ikke, for de meldingene som kommer opp på skjermen ser veldig ut som om de er laget av de plagsomme programlederne.. Måtte nesten se det i dag, kun fordi det er så ekkelt irriterende! Edit: Glemte Endret 6. november 2007 av Andy-P Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg syns navnet er skikkelig tard og jeg. Sone 2 var bedre. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jepp.. Av alle sånne SMS-Jeg_elsker_egil_4_ever_<3 - programm er vel dette det mest tragiske, spør du meg.. Og det finnes mange! Endret 6. november 2007 av Andy-P Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg spyr hver gang noen svitsjer innom tv2 og det står på. Hvilken retard har de betalt for å lage ett så tragisk program? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Og hvilken retard fant ut at de skulle sende dette lusne programmet i stedet for 'pizzagjengen'? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det var det værste. At de vraket den fantastiske serien! Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 At de ikke kan bruke pengene på noen skikkelige serier, har nå i lang tid kommet hjem fra jobb, og satt meg ned for å først se Malcom in the middle, så friends, scrubs og thats the 70's show, det førstnevnte har riktig nok blitt sent flere ganger, men de kunne da for guds skyld komme opp med noe annet en Waschera Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Man må jo selvfølgelig også nevne den grusomme intro-sangen deres som høres ut som en forvrengt versjon av "Grandiosa sangen". Haha, jeg digger den *danse* Lenke til kommentar
softy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vel jeg mener TV2 SUGER Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dette er vel en satsning fra TV2 sin side og viss ikke dette slår ann blir det vel tatt av lufta om ikke så lenge. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dette er vel en satsning fra TV2 sin side og viss ikke dette slår ann blir det vel tatt av lufta om ikke så lenge. Får håpe at så mange som mulig boikotter dette programmet, slik at de begynner å sende noe kvalitet-komedie alla "Pizzagjengen" igjen Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dagens SMS-Tema: "Hva gjør deg lykkelig?" Idiotisk..! Obvious at de vil ha penger og hele programmet er til å spy av.. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Var moro og se Pizza gjengen igjen. Lenge siden de har sendt det. Så lar de det gå i ei uke eller noe, så bytter de det ut med dette. Det er som Mess-Tv på dagtid, men med dårligere premier og programledere som så jævla hippe at det er til og spy av. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Var moro og se Pizza gjengen igjen. Lenge siden de har sendt det. Så lar de det gå i ei uke eller noe, så bytter de det ut med dette. Enig, ble kjempeskuffa! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Dette er vel en satsning fra TV2 sin side og viss ikke dette slår ann blir det vel tatt av lufta om ikke så lenge.Satser de på og gi bort seere da eller? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er vel ingen som satser på å kaste bort seere. Kanskje det er noen der ute et sted som liker dette programmet^^ Hvor lenge har egentlig dette programmet gått? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det har gått i et par uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå