daubyj Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Etter mye frem og tilbake er nå regissøren til den kommende live-action filmen basert på tegneserien "Akira" funnet. Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jøss dette her var heilt nytt for meg! Akira er eit herlig stykke animert film, så er spennt på åssen dette her kan utarte seg. Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva i....? Noen har kommet meg i forkjøpet! Den siste tiden har jeg så smått gått å dagdrømt om en live-action Akira film, og om det noen gang kom til å bli laget... så viser det seg jaggu at Warner har satt i gang planer om akkurat dette. Håper på det beste, Akira er en av mine anime-favoritter! Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva i....? Noen har kommet meg i forkjøpet! Den siste tiden har jeg så smått gått å dagdrømt om en live-action Akira film, og om det noen gang kom til å bli laget... så viser det seg jaggu at Warner har satt i gang planer om akkurat dette. Håper på det beste, Akira er en av mine anime-favoritter!Heh, virker som om Warner tar dagdrømmene dine på forskudd? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg håper de starter etter originalen. Siden det er så mye historie som er utelatt fra tegnefilmen er det jo ingen vits å remake den. Evt. kan de jo lage en triologi, og remake originalen som første del. Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 litt tvilsomt at de gir oppgaven til en debutregissør, men hvem vet? Det kan jo bli bra, forhåpentligvis:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg