Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg gå frem?

Gjest AnonymG18

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymG18

Hei. Har seg slik at det er en ganske søt jente som har startet i guildet mitt på wow. Hun er 17 og jeg er 18.

Er det noe å satse på? Hun er veldig hyggelig men vi har ikke snakket om noe særlig annet en wow enda.

Er det dumt å begynne å prate om alt mulig annet pluttselig? Virker det litt desp? I så fall hvordan skal jeg gå fram? Har ikke pratet så mye med henne før, bare et par ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymG18

Ventrilo bare.

skjønnner ikke hvorfor det skulle være årets tråd. Er jo bare et spørsmål jeg lurer på akkurat som mange andre her på forumet

Lenke til kommentar
Ventrilo bare.

skjønnner ikke hvorfor det skulle være årets tråd. Er jo bare et spørsmål jeg lurer på akkurat som mange andre her på forumet

Ventrilo ja.. Hmm, i alle fall skaff Msn og få ett bilde først. Og kanskje finne ut hvor hun bor? Jeg ville ikke gått for en "WoW kjærlighet" men du kan jo prøve.

Lenke til kommentar

Vil ikke være frekk eller noe, men det er når slike ting som dette oppstår at man burde vurdere å gå ut litt mer. Sett deg ned å tenk litt over det selv, forelsket i noen ved å møte en fiktiv karakter for så å snakke litt med denne "personen" på ventrilo ? Litt særs tynt, synes du ikke? Er ikke noe personangrep på noen måte, men synes bare du burde åpne øynene dine litt..

Lenke til kommentar
Gjest AnonymG18

Har da hverken sagt at jeg ikke går ut mye eller at det er en forelskelse.

Men synes hun virker interessant. Syns også dere burde tatt hintet om at jeg har sett bilde da jeg påpekte hun var litt søt (bildetråd på forumet).

Lenke til kommentar

Hvis hun bor i nærheten så kan det jo gå.

Bli bedre kjent med henne, som en venn.

Tror ikke du får noe respons om du viser at du vil mer enn som så.

Er hun ifra nærheten, så kan du spørre om dere skal treffes en gang.

Litt stilig å møte folk du har pratet mye med over internett også, om de ikke bor så pokkers langt unna.

Bor hun på andre siden av landet derimot, så skal det godt gjøres.

Men for all del. Bli kjent med henne før du begynner å vise den helt store interessen.

Lenke til kommentar

Nei hvis du har pratet med henne før så er det vel bare å fortsette slik regner jeg med.. Vet ikke hvor langt unna du bor, men du kan jo spørre om dere kan finne på noe etter at dere har blitt litt bedre kjent?

Kan ikke komme med noe ekspert-råd på dette med så lite info som du kommer med i førstepost, men absolutt verdt å prøve..

Lykke til =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...