1915 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Kompis av meg har en acer aspire 5610z med vista. så ville han ikke ha vista. så formaterte jeg den og la inn xp pro. lastet ned alle driverne og installerte. men når jeg kommer til bluethoot driverne. jeg fikk installert dem. men den finner ingen bluethoot enhet. men det er jo innebygd bluethoot i PC-en. bluethooten funket med vista. jeg lastet ned driverene fra acer sin hjemme side bluethoot driveren jeg installerte er Bluetooth Driver Ver.5.0.1.1500 noen som vet hvordan jeg kan fikse det ? Endret 6. november 2007 av Danielsm Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du trenger kanskje en driver til hurtigtaster/medieknapper på maskinen, for å få slått adapteren på. Se etter slike på acers sider... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Du trenger kanskje en driver til hurtigtaster/medieknapper på maskinen, for å få slått adapteren på. Se etter slike på acers sider... de driverne har jeg installert og slått på bluethooten med den knappen. men fortsatt.. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det er jo ikke bluetoot på 5610z,eller har den blitt spesialbestillt med det. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 jo det er det Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jo det er det Hvis du har det på denne modellen vil det komme opp fant ny enhet når du trykker knappen for å aktivere bt Lenke til kommentar
quack Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei trådstarter! Hvor fant du drivere for Windows XP? Har selv gjort det samme som deg, men finner ikke drivere til Windows XP. edit! Fant dem likevel, var bare nedtrekkboksen på acer-sida som ikke dukka opp med en gang. Hvis andre skulle trenge disse driverne er denne servern mye raskere enn acer-europe sin: http://acerpanam.com/synapse/forms/AcerDri...FTOKEN=90173144 Endret 22. juli 2008 av quack Lenke til kommentar
chros94 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Dere, det er ikke bluetooth på den. Noen som finner den samme PDF fila, men med driverne til Vista? Hater at den scrool greia ikke virker, og har ikke driverne til web-cameraet. Noen som kan hjelpe, PLEACE!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå