Dmt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei spillte på ps3`n min for 2 dager siden da funket lyden helt fint men plutselig i går var lyden borte! Jeg har også komponent kabel lyden funker helt fint der men vorre fint og kunnet brukt hdmi kabelen. Hdmi kabelen var ikke ødelagt, var og kjøpte meg en ny idag og fortsatt samme problem. Det jeg lurer på om noen har hatt samme problem som har kunnet hjelpe meg? må jeg på manuelt og stille in lyden (var masse utvalg der prøvde og ta på alle men da fikk jeg beskjed om at vist jeg har valgt noe feil så var det en sjangs på at høytalerene kunne blitt ødelagt eller noe sånt, så jeg tokk ikke sjangsen på det) BTW har lyden på tven.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Prøvd å bytte kanal og så tilbake igjen, sliter litt med det selv att lyden blir "borte" når jeg skal spille spill men bytter bare kanal og så tilbake igjen og da funker lyden igjen. Prøv¨å se om dette også kan være hos deg også Lenke til kommentar
Dmt Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Nope dette funket ikke =( Lyden er borte på spill/film/musikk til og med i menyen er ikke lyden der =/ Har også prøvd hdmi inngang 2 bakom tven lyden var fortsatt borte. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nope dette funket ikke =( Lyden er borte på spill/film/musikk til og med i menyen er ikke lyden der =/ Har også prøvd hdmi inngang 2 bakom tven lyden var fortsatt borte. Jeg måtte skifte vekk fra HDMI lyd på selve tven(på meny knappen liksom) Skiftet vekk fra "HDMI" og over til hvilkensomhelst annen setting, mens det stod på "HDMI" på XMBen på ps3en... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Prøv å holde inne av/på knappen i 10 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå