Helt1 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Skal lage et viftehull med dremel på min brors underventilerte karbinett, den er av typen q-tech (330kr ) og har ingen uttak for karbinettvifte bak. Strømforsyningen ligger over cpu kjøleren som så ikke får kvittet seg med den varme luften. Skulle jo tro det var å tegne en 4mm radius sirkel med passer, men når jeg legger viften oppå for å kontrollere etterpå kommer kantene utenfor. hvor stor radius skal sirkelen ha? :-? Fint om noen kunne hjelpt meg fort her, det klør i fingrene :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 7.5cm diameter vil jeg si... Lenke til kommentar
Helt1 Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 skulle visst litt merm nøyaktig, kan da umulig være føste som skjærer et hull til vifte her inne. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du kan prøve å fotokopiere en fangrill, teipe den fast og skjære rundt den. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du kan prøve å fotokopiere en fangrill, teipe den fast og skjære rundt den. Hmm. det jor jeg! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Så tegningen til en papstvifte på microplex.no og der stod det mål på hull til viften med en diameter på 77mm, eller 7,7 cm /2 blir det da en radius på 3,85 cm eller 38,5mm Så det så! Lenke til kommentar
Helt1 Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 kjempegreier gutter. brukte fangrill jeg og. på den neste modden (litt mer nøye med finish der) følger jeg baronkanon sitt forslag :wink: Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 hvis du kjøper en titan alu vifte, så kan du ta ut selve vifta av ramma, og tegne nedi den. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ta og søk på google etter 80mm template, så får du opp en ferdig skisse med hull og alt sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå