Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ringjeannlegg kobla feil?

Anbefalte innlegg

Har laga eit ringjeannlegg for to leiligheite på skulen som ei brettøving. Utstyret me har er ein ringjetrafo, 2 brytarar, 2 ringjeklokke og ein koblingsboks. Me har kobla det opp rett, men eg føler det er feil. Når eg måler motstand mellom fase 1 og 2 på trafoen på 8 volt sida så får eg att det er ein lukka krets. Og det er det samme om brytarane er av eller på. Skal det vere sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eg meinar er at når eg måler motstand på 8 volt sia på trafoen når den er tilkobla annlegget, så er det liten motstand der. Hugsar ikkje kor liten den er og har ikkje DOE før på fredag. Spørsmålet er vel om det skal gå straum i annlegget sjøl når ingen av brytarane blir trykt på. For min del virkar det feil og eg følar att det er ein kortslutning her. Men læraren såg på fleirlinjeskjemaet vårt og sa at det var rett.

Lenke til kommentar

Når du får en liten motstand når du måler på 8V siden på trafoen så måler du nok bare viklingene på trafoen, og derfor får du høyere motstand enn det pleier å være i selve kablene. Du vil alltid kunne måle spenning på anlegget bort til der bryterene er, men vist ringeklokkene ringer selv når du ikke trykker på knappen/knappen er inne, så ville jeg kanskje sett på bryteren om det var noe galt med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...