PoW Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hei. Mottok i dag min nye subwoofer Denne hadde jeg tenkt å koble til PRE-utgangen på forsterkeren min Den er koblet til med en mono phonoledning som fulgte med Jeg har forsøkt alle mulige tilkoblingsmetoder, men jeg får da bare lyd i enten venstre eller høyre høyttaler sammen med subben. (subben er altså i den motsatte kanalen) Hvordan skal dette kobles? Kan det være at jeg må ha en Stereo-phono til mono-phono ledning? Endret 6. november 2007 av PoW Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Mye info her. Har du et Y-ledd slik at pre-out signalet både går inn på sub og inn i forsterkererens main-in inngang? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Det ligger mer info i det andre topicet jeg laget. Dette topicet var en feiltagelse. Jeg har ikke et Y-ledd. Bare en Mono-phono fra Pre-out fra forsterker til line-in på Sub. EDIT: Har oppdatert første post Endret 6. november 2007 av PoW Lenke til kommentar
PoW Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg går ut i fra at jeg må ha et y-ledd. Hvis ikke må jeg vel koble på høytalerledningene. Må jeg da ha 3x Yledd for å få subben til å spille både høyre og venstre kanal? Se tegning Endret 6. november 2007 av PoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå