kristine87 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) hei. jeg er ei jente på 20år som er ute etter bil. åssen bil skal jeg kjøpe meg? IKKE VOLVO ELLER FORD!! har noe peiling i bil men ikke så veldig mye! Så ikke kom med venskelige komentarer!! Hilsen MEEEE Endret 8. november 2007 av kristine87 Lenke til kommentar
97H1 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Hei Kommer litt ann på: Hvor mye penger skal du bruke? Hva slags type bil er du ute etter(småbil,stasjonsvogn,suv etc)? Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Kjøp deg en bil du liker... Lenke til kommentar
sarpingen Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Kjøp deg en bil du liker... kjøp deg en opel vectra, d u får en bra vectra for 10000,00 men pass opp for rust Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Kjøp deg Nissan Skyline. Altså, du gir lite litt lite kriterier her. Om vi skal hjelpe deg å velge trenger vi gjerne å vite ting som pris- og bruksområde. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Kjøp deg Nissan Skyline. Altså, du gir lite litt lite kriterier her. Om vi skal hjelpe deg å velge trenger vi gjerne å vite ting som pris- og bruksområde. Tviler for at hun skal ha bane bil med det samme Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Skyline er mye mer enn bare en tung "banebil". Får konebil-utgaver også. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Skyline er mye mer enn bare en tung "banebil". Får konebil-utgaver også. Akkurat! GT-T er vel kanskje en av de. Uansett får man ikke skilter på de nå, så den er ute av dansen. Uansett, poenget mitt var at det var lite fakta å bygge et utvalg av mulige biler på. Vanskelig å gi forslag når OP bare sier; jeg skal ha en bil... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Kjøp deg en rød liten sportsbil som utstråler enstusiasme. Det er få ting i trafikken som gleder meg mer enn søte jenter i italienske biler. Jeg tar med dette selvsagt høyde for at du var på utkikk etter en liten og trang bil med middels dårlig driftssikkerhet, låser som fryser med en gang noen nevner snø, og null bagasjeplass: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11449684 Som nevnt ovenfor, det hadde vært greit om det lå flere kriterier til grunne utover det at det ikke skulle være Volvo eller Ford. Endret 8. november 2007 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 En grønn polo 2002 modell, typsisk jentebil på den alderen Lenke til kommentar
kristine87 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 hei. jeg er ei jente på 20år som er ute etter bil. åssen bil skal jeg kjøpe meg? IKKE VOLVO ELLER FORD!! har noe peiling i bil men ikke så veldig mye! Så ikke kom med venskelige komentarer!! Hilsen MEEEE hei.. jeg hadde tenkt meg en liten bil som er lett å fikse på. helst en bil som ikke er for gammel og heller ike for nye. jeg har tenkt å legge 70 000 kr i å kjøpe bilen... men regnger med at det blir med når jeg skal fikse den opp.. jeg har lyst på en golf eller skoda.. Kjøp deg en bil du liker... kjøp deg en opel vectra, d u får en bra vectra for 10000,00 men pass opp for rust jeg har tenkt til å ha den privat men oxo til å bruke på DB- Drag.. så må jo være en bil som tåler litt. den skal oxo på utstillinger etterhvert. Skyline er mye mer enn bare en tung "banebil". Får konebil-utgaver også. Akkurat! GT-T er vel kanskje en av de. Uansett får man ikke skilter på de nå, så den er ute av dansen. Uansett, poenget mitt var at det var lite fakta å bygge et utvalg av mulige biler på. Vanskelig å gi forslag når OP bare sier; jeg skal ha en bil... den alfa romeo bilen var jo kjempe fin da. den hadde jeg ikke hatt noe imot å hatt vettø Kjøp deg en rød liten sportsbil som utstråler enstusiasme. Det er få ting i trafikken som gleder meg mer enn søte jenter i italienske biler. Jeg tar med dette selvsagt høyde for at du var på utkikk etter en liten og trang bil med middels dårlig driftssikkerhet, låser som fryser med en gang noen nevner snø, og null bagasjeplass: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11449684 Som nevnt ovenfor, det hadde vært greit om det lå flere kriterier til grunne utover det at det ikke skulle være Volvo eller Ford. sorry men en sånn bil vil jeg ikke ha.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Audi A3 eller BMW 3/5 serie er jo ideelt for deg. Ellers har du Toyota som er en driftsikker og god bil. Lenke til kommentar
kristine87 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 hei. jeg er ei jente på 20år som er ute etter bil. åssen bil skal jeg kjøpe meg? IKKE VOLVO ELLER FORD!! har noe peiling i bil men ikke så veldig mye! Så ikke kom med venskelige komentarer!! Hilsen MEEEE hei.. jeg hadde tenkt meg en liten bil som er lett å fikse på. helst en bil som ikke er for gammel og heller ike for nye. jeg har tenkt å legge 70 000 kr i å kjøpe bilen... men regnger med at det blir med når jeg skal fikse den opp.. jeg har lyst på en golf eller skoda.. Kjøp deg en bil du liker... kjøp deg en opel vectra, d u får en bra vectra for 10000,00 men pass opp for rust jeg har tenkt til å ha den privat men oxo til å bruke på DB- Drag.. så må jo være en bil som tåler litt. den skal oxo på utstillinger etterhvert. Skyline er mye mer enn bare en tung "banebil". Får konebil-utgaver også. Akkurat! GT-T er vel kanskje en av de. Uansett får man ikke skilter på de nå, så den er ute av dansen. Uansett, poenget mitt var at det var lite fakta å bygge et utvalg av mulige biler på. Vanskelig å gi forslag når OP bare sier; jeg skal ha en bil... den alfa romeo bilen var jo kjempe fin da. den hadde jeg ikke hatt noe imot å hatt vettø Kjøp deg en rød liten sportsbil som utstråler enstusiasme. Det er få ting i trafikken som gleder meg mer enn søte jenter i italienske biler. Jeg tar med dette selvsagt høyde for at du var på utkikk etter en liten og trang bil med middels dårlig driftssikkerhet, låser som fryser med en gang noen nevner snø, og null bagasjeplass: <a href="http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11449684" target="_blank">http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11449684</a> Som nevnt ovenfor, det hadde vært greit om det lå flere kriterier til grunne utover det at det ikke skulle være Volvo eller Ford. sorry men en sånn bil vil jeg ikke ha.. ja ha du har noen bra forslag der ja:) Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Nissan Sunny, billig... Eller noe fra Toyota. Ikke bruk mye penger på første bilen, er vel rimelig høye odds for at den blir bulka uansett om man er gutt eller jente. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Nissan Sunny, billig... Eller noe fra Toyota. Ikke bruk mye penger på første bilen, er vel rimelig høye odds for at den blir bulka uansett om man er gutt eller jente. Det er vel oddsene for at førstebilen ender opp som vrak som gjør det mer fornuftig å kjøpe en som man kan overleve å krasje med? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Anbefaler Toyota Corolla, driftssikker bli som er en drøm å bygge anlegg i. Har 5 dørs 1990 modell selv, og hat null problemer med den, og montering av anlegg gikk som en lek. En fordel med 5 dørs (ikke sedan), er at bagasjerom og kupe er i samme rom, så bassen fra subbene blir ikke dempet. Endret 20. november 2007 av Lefse Lenke til kommentar
ubulence Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Vil vell egentlig anbefale å kjøpe en bil som man ikke trenger å være så alt for redd for som 1. gangs bil. Det er alt for mange i dag som kjøper seg "dyre" biler og deretter har et lite uhell. 1 ripe på en bil til 70 000,- gråter man blod av, mens en bil til 15 000,- er det kanskje ikke "så" farlig med(?). Bare en kommentar Lenke til kommentar
packs Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 heisann.. VW golf 2 og 3 er fine konebiler. mazda 323 kan jo være tøffe toyota corolla er vel heller ingen dum førstegangsbil for ei jente. sjekk autodb.no ' hvilke prisklasse? Lenke til kommentar
3xp3rt Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Honda civic! : ) Lenke til kommentar
otis Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Kjøp deg en bil som du faktisk har en mulighet for å overleve i, om du kræsjer. Det koster nok litt mer penger og du får nok litt mindre valgmuligheter, men du har ihvertfall livet i behold, om du skulle kræsje i noen, eller om noen skulle kræsjer i deg. For det kan faktisk skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå