Gannicus66 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har en Mercedes Benz E-230 97 Modell, 2.3 , 150 Hk, Vurderer å kjøpe en Sportsfilter til den, Men Vil det funke på den'? Siden det er automat osv, Vil den lage Nok lyd? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du vil høre det like godt som på en bil med manuell girkasse. Lenke til kommentar
Gannicus66 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Sikker ell? Fordi kompis av meg hadde samma bil som meg før, han sa at det ikke funka!?:S Så vil gjerne høre svar fra flere her sånn..:S Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvilken måte påstod han at det ikke funka på? Mer effekt får du ikke uansett hvilken girkasse du har (knapt målbart), men lyd får du. Lenke til kommentar
Gannicus66 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Han sa at han ikke fikk no spesielt lyd! Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det avhenger veldig av motortype og støydemping. Volvoen min hørtes akkurat lik ut. Scorpioen høres ut som en støvsuger på tomgang og ressonansen skaper et høyt brøl på fullgass.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Merker ingenting spess til lyden når astraen min står på tomgang, kansje litt skramling fra et defekt eksosanlegg, men syke når jeg trør på gassen, fra 2500rpm og opp blir det et sinsykt brøl Lenke til kommentar
fossxplorer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Dieselbiler da? 1.9Tdi?? Lenke til kommentar
packs Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 det kommer vel helt annpå hvilkent filter han bruker........ ta ut luftfilteret og dekselt og rus motoren litt så hører du forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå