Gå til innhold

Nye PC komponenter for Crysis!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal man med 8800GTS 320MB i SLI? 320MB er på vei til å bli forlite så jeg ser bare ikke poenget med å sette 2 slike kort i SLI.

Edit: Har man et kort fra før kan det selvfølgelig vurderes, men å kjøpe 2 nye nå har jeg liten tro på.

Endret av mar
Lenke til kommentar
Hva skal man med 8800GTS 320MB i SLI? 320MB er på vei til å bli forlite så jeg ser bare ikke poenget med å sette 2 slike kort i SLI.

Edit: Har man et kort fra før kan det selvfølgelig vurderes, men å kjøpe 2 nye nå har jeg liten tro på.

Hvorfor i det hele tatt ha GTS når GT yter bedre? Den slo jo tilogmed GTX i Quake Wars :D

EDIT: Pluss at 8800GT er billigere.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Ville valgt dette hovedkortet=)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333220 SPECS: -> http://www.nvidia.com/page/nforce_600i_tech_specs.html

Gå for en quad ja, det er de som gjør susen i Crysis. Og Vista så du får oppleve directx 10, så forskjellen. Sinnsykt=)

image.gif

(EDIT)

Et gtx til 3800 viss pengene strekker til. Eller så er 2stk gt i SLI også bra.

Her kan du se på de forskjellige kortene: -> http://www.nvidia.com/page/geforce_8800.html

Endret av Bentus
Lenke til kommentar

Legg det du kan av penger i skjermkort, det er der det merkes mest.

Med 1920x1200 oppløsning uten AA og alt på high går crysis demoen ganske greit på mitt 8800gtx, på very high(vista 32bit) som crysis setter seg til selv om jeg klikker på optimal settings, så hakker det ganske mye.

resten av hardwaren er P5K-VM, Q6600 og 2gb ram

Lenke til kommentar
Og forresten...

Kjør XP fremfor Vista.

Du får det du betaler for i XP, i Vista får du halvparten!

Og hvis det er noen her som i det hele tatt har tenkt til å begynne å kverulere om at Vista er bedre enn xp på ytelse så værsegod!

Ser ikke noe som heldst poeng i å velge XP fremfor Vista. Å påstå at man får halparten av hva man betaler for i Vista blir for drøyt. Jeg kjører Vista 64-Bit og det er HELT stabilt og lynraskt.

Lenke til kommentar

Hvorfor i det hele tatt ha GTS når GT yter bedre? Den slo jo tilogmed GTX i Quake Wars :D

EDIT: Pluss at 8800GT er billigere.

Helt enig. Har selv nettopp bestilt en pc med 8800GT. Det jeg mente var vel mer at SLI først gir noen gevinst i høye oppløsninger og da er ofte 320MB forlite.

Dersom man bare skal spille er nok er Core2 Duo på 3Ghz bedre enn en Core 2 Quad på 2.4GHz, og slik vil det nok være en god stund fremover. Kanskje så lenge at selv Quad prosessoren er utdatert før man får utnyttet den. Selv har jeg gått for en Q6600, men det har mer med min egen flertrådsprogrammering å gjøre enn ytelsen i diverse spill og programmer.

Endret av mar
Lenke til kommentar
Og forresten...

Kjør XP fremfor Vista.

Og hvis det er noen her som i det hele tatt har tenkt til å begynne å kverulere om at Vista er bedre enn xp på ytelse så værsegod!

Øh! Kjøper deg ikkje feit gamingrigg med dx10 skjermkort og køyrer XP.

Trur du får ta å lese noken tester rundt omrking på nettet. Vista og XP yter ca likt i dag, nå når driverene tar form.

Mange luringer her inne på forumet.

Lenke til kommentar
Og forresten...

Kjør XP fremfor Vista.

Øh! Kjøper deg ikkje feit gamingrigg med dx10 skjermkort og køyrer XP.

Trur du får ta å lese noken tester rundt omrking på nettet. Vista og XP yter ca likt i dag, nå når driverene tar form.

Mange luringer her inne på forumet.

Ja helt enig!

Driverene til Vista er veldig gode, og yter helt likt med gamle XP! Jeg kommer ikkje til å gå tilbake til xp :) Som bonus ved å bruke Vista, så får man et bedre OS og dx 10 og etterhvert dx10.1 and so on :p

Lenke til kommentar

Til trådstarter,

Hvorfor q6600 når den føles "gammel" allerede i januar ?

Kanskje en ide å vente på 45nm ?eller hva sier dere andre ?

en kompis av meg ga samme problemstilling til meg med dårlig grafikk i spill på noenlunde samme oppsett som deg.

Vi bestilte dette oppsettet til han . med dårlig cpu, nettopp fordi vi ønsket å vente til 45nm fra intel kommer inn.

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...