quakie Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei, Skal skrive særemne på skolen nå til fredag. Jeg har lest de trilogoen til Anne B. Ragde, altså Berlinerpoplene, Eremittkrepsene og Ligge i grønne enger. Noen andre som har hatt/skal ha dette som emne? Læreren skal lage egne oppgaver til hver enkelt, jeg snakket med læreren at oppgaven kunne gå ut på kontrastene brødrene/søstrene i mellom. Har dere tenkt noe på problemstillinger oppg. som kan komme? Vi kan jo prøve å prate litt om det i denne tråden i så fall. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 En i klassen hadde lest de tre bøkene. Men ut i fra det du sier så virker det som om deres særemne er ganske så annerledes enn opplegget vi hadde. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Nå i kveld er det siste frist for å si noe til meg om dette. Skal ha prøven 0800 i morgen . Endret 8. november 2007 av quakie Lenke til kommentar
quakie Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan gikk det? Gikk helt greit. Fikk en oppgave der jeg måtte analysere ut i fra noe en anmelder hadde sagt i en anmeldelse av boken. Noe ala: "Familien Neshov er en sær, og rar familie, når Anna dør blir familiekortene delt ut på nytt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå