Kultom Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 er det mulig og oppgradere min lg 40x til 48x ved og bruke firmware'n til 48 gangern?? linke til ned lastnigns siden: http://www.lgservice.com/bin/HPI/HpiHomeMain.cgi hørte det skulle gå ann på lite-on brenneren og jeg hørte også fra en i klassen at det er samme fabrikk som lager brennere for lite-on og LG så det skulle funke men jeg vet ikke om jeg haelt kan stole på ham. Noen som vet?? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Vet dessverre ikke, men du kan jo prøve. I værste fall så taper du en 500lapp, men det er jo kult om det går. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har ikke hørt at det funker på LG sine, men det kan godt hende at det er mulig. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 ja, jeg kan jo prøve, men vis dere har lest den andre posten min nå "70c!!!" så er jeg litt for irritert til og gjøre det i dag. tar dt kanskje til uka. kommer til og legge det ut om det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå