Vertical^ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei! Jeg har en lillebror på ca. litt over 1.40, kanskje 1.43 Jeg lurte på om dere vet om noen butikker som har snowboard jakker til ikke så veldig store? Han har bursdag snart og ønsker seg snowboard jakke.. vet ikke om snow board jakker er for ungdommer på over 160 osv.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ingen som har noe? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Må bare få ut litt aggresjon, hva er vitsen med å bumpe sin egen tråd 3 timer etter at du har lagt den ut? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Helly Hansen er bra. Jeg er veldig fornøyd med min, men hvis du er ute etter den overdrevne snowboard-looken burde du heller se litt på snowboard merker som Volcom. EDIT: Leste ikke hvor stor/liten han er. Tror det beste du kan gjøre er å stikke til XXL ellerno å få han til å se litt. Siden han er såpass liten tror jeg det kan være best. Han vokser jo fort nå uansett, så er ikke vits å bruke en haug med penger på jakka, for å få et spesielt merke. Endret 7. november 2007 av thrice Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Whiteout er jo også tøft om du finner det no sted. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er en svær, ny butikk på Oslo City som selger snøwboardklær. Øverste etasje. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Det er en svær, ny butikk på Oslo City som selger snøwboardklær. Øverste etasje. Takk.. Får sjekke det ut. Har ca. 30 min kjøretid til Oslo city Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Har hørt at dte er kommet en Swag butikk på Triaden (Lørenskog) Hva er den minste størrelsen på Swag? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sjekk Swag, White Water, SeaSport, Session osv i Oslo... eller så kan jeg anbefale deg å spørre i Snowboardtråden (linket i signaturen min). Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Sjekk Swag, White Water, SeaSport, Session osv i Oslo... eller så kan jeg anbefale deg å spørre i Snowboardtråden (linket i signaturen min). Er ikke Swag for stort tro? Får se allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå