bkf_94 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Som de fleste har jeg lyst til å tjene litt penger, særlig nå Nå koster alt penger Damer (ikke prostituerte xD) du vet, på date's, gaver og slikt Klær, det er ikke alt mine foreldre kjøper Å være med venner (kino , bowling o.l) og sist men ikke minst... Damer (tror jeg sa det 2 ganger) Så jeg søkte på internett og kom over denne ( http://www.tjenepenger.org ) kan noen fortelle meg om jeg burde kjøpe denne eller er det bare svindel? EDIT: Fjernet referrer-lignende parameter i link. Endret 10. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Dette stinker, lukter svindel på mils avstand. Hvorfor skal du dele en super ide med alle andre vis du tjener så gode penger på det? Det hadde hvertfall ikke jeg gjort. Endret 6. november 2007 av trra Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Dette stinker, lukter svindel på mils avstand. Hvorfor skal du dele en super ide med alle andre vis du tjener så gode penger på det? Det hadde hvertfall ikke jeg gjort. Takk, tenkte meg egentlig ikke om der at hvis man hadde en million-ide hvorfor gi den vekk Får finne meg en annen måte å tjene penger på noen tips?? er 14/15 år Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 En jobb pleier å gi deg penger . Spør på forskjellige butikker der du bor.,kan jo hende de trenger litt hjelp til diverse ting. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du kan jo høre med naboer om du kan måke snø osv for dem da, ihvertfall hvis du bor litt sentralt til Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 "Oppdag en utprøvd metode som gjør at flere og flere enkelt tjener hundretusener i måneden" Og så tjente personen bak websiten ifølge skattelistene 281.943 i 2006. ;-) Pass ellers på at parameteret i linken du har postet gjør at noen blir betalt for at de som leser denne tråden klikker på linken... Er det trådstarter som tjener på dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det er nok mye penger å tjene på dette. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor for han som selger til godtroende folk Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Minner littt om den gamle Donald-historien om boken "Hvordan bli millionær" som kun inneholdt en eneste setning: "Utgi en bok om hvordan man skal bli millionær". :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå