lbj23 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei! har et problem med min eksterne harddisk. Når jeg kobler den til dataen, kommer det opp en melding der det står at system ikke gjenkjenner enheten og at det er noe galt med den. Har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å få den til å fungere? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja det har jeg: Formattere den (forsøke på det i alle fall) hvis windows forstår at det er en harddisk det dreier seg om. Har den fungert tidligere? Lenke til kommentar
lbj23 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 ja, den fungerte i en liten periode da jeg først kjøpte den. Formatering fungerer ikke. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vet du om den fungerer på andre maskiner. Det kan jo bære noe galt med usb-tilkoblinga. Lenke til kommentar
lbj23 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 det skjer akkurat det samme på andre datamaskiner Lenke til kommentar
lbj23 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 ingen som har forslag til en løsning? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 har nesten samme problem med ein seagate 500 gb. nett no kjem det opp feil med parameter. lurer på kva dette kjem av.. Feila på harddisken kan variere i frå dag til dag.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ingen som har forslag til en løsning? Det høres for meg ut som at du sitter med et defekt produkt. Du kunne jo alltids som en siste utvei ha forsøkt med Ultimate Boot CD. Den inneholder noen verktøyer for å teste harddisker. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Slett Endret 12. november 2007 av Actrm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå