Rampage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser ikke helt behovet for å hate nyhetspublikasjoner. But to each his own. Når ble det et behov å hate noe/noen? Hat har som regel en årsak. På bakgrunn av de årsakene han nevner så ser jeg ikke behovet for det. Overreagering kor? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hater også VG og DB, særlig etter at de begynte å pumpe ut Idol-piss o.l. ut på forsida av nettutgavene. De kan bare brenne begge to. At sånt dump skal være de "viktigste" riksdekkende avisene er bare helt utrolig - landet er for lite. Aftenposten virker litt mer seriøs. Mhm, de brenner kjempe godt i peisen etter at man har lest de. Geniale til å fyre opp med. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Skal jeg lese noe som bare er lett og underholdende så leser jeg vg eller dagbladet. Er det noen i dag som virkelig kjøper noen av disse avisene for å få en dyp og lærerik artikkel da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå