Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre, plis svar..

Gjest Italiano

Anbefalte innlegg

Gjest Italiano

jeg er en 16 år italianer som bor i oslo, og jeg har en kurdisk dame, hun er moslim og jeg er katolisk.

Jeg sa til familien min at vi var sammen og min far sa at sjærlihet er viktiere enn religion hvis man elske hverandre.

Hun har brødre og de er sjent for å ha ganske dårli rykte, men siden jeg har kontakter så er ikke det en problem for oss. Problemet er mora og far hennes, jeg vil ikke at de skal få vite det fordi da blir dama mi uvener med de..

Jeg har ett player-rykte på meg så mange sier masse dritt om meg til hu hele tiden, og mange av tinga er ikke sant en gang. Så er det noen som kan hjelper meg med disse to problemene her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du løser jo egentlig problemene selv:

Brødre med dårlig rykte -> Du har kontakter

Player - ryktet ditt er usant -> Du er ikke player

Så du har to alternativer: Holde alt hemmelig og satse på at foreldrene ikke finner det ut, eller prøv å snakke med dem, du og kjæresten din.

Lenke til kommentar
Gjest Italiano

Ja men jeg har hjort mye domt liksom, så jeg kan si at je faktisk var player, men det er vanskeli å bevise for hu at jeg ikke er samme person nå.

Lenke til kommentar
Gjest iTALIANO

Ja men jeg har hjort mye domt liksom, så jeg kan si at je faktisk var player, men det er vanskeli å bevise for hu at jeg ikke er samme person nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...