Kennet_H Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Gjør Ebay det? Ebay er ikke en butikk. det er som QXL med mange selgere og mange Ebay butikker. men de aller fleste på Ebay gjør det ja. Endret 23. november 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva var det UrgeLol svarte på da Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva var det UrgeLol svarte på da hva vil du at jeg skal svare på? Trodde vi snakket om VGP Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 prisene virker det som er inkl frakt. Gjelder det Norge å? Prisene er inkl frakt til Norge på movietyme Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tråden er feilpostet og flyttes til butikkdiskusjon. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 knallbutikk! leverte tollfritt, 3 spill ble sendt mandag, torsdag var de frem! bedre leveringstid en norske butikker jo! Lenke til kommentar
PsychoNinjaKen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Å joda ordren min fra videogamesplus.ca ble stoppet i tollen. Selv om verdien bare var $27.48CDN ca. 152,93NOK. Tollen sier at pakken var dårlig merket fra vgp. Nei kan ikke anbefale vgp siden pakken ble stoppet, og jeg gidder faen ikke betale en dritt i toll til den faens norske stat. Jeg er Finnmarking og vant til å snylte på staten, lever på sosialen og får snart trygd slik at jeg har mer tid å spille med ps3 he he he.... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som veit hva det koster for Rockband med instrument sendt hit? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Om pakken er stor, vil jeg tro at det vil koste deg noe. Send en epost å spørr etter vekt. Birger Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja får sende mail.. Pisen for pakken er iallefall 800kr + frakt Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fikk omsider Fallout 3 fra VGP. Spillet ble sendt for 10 dager siden, og jeg regner med at det har vært innom tollen. "Ikke tollpliktig" står det på pakken, og det er vel tollvesenet som har stemplet det, right?? Samme var tilfelle med Saints Row 2, som jeg fikk for et par uker siden etter en "reise" på 9 dager. Tidligere tok det 4-6 dager før spillet lå i postkassen. Men så lenge man slipper unna moms og gebyr gjør det ingenting om det går noen dager ekstra Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tok LBP 4 dager å havne i postkassen idag! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg er Finnmarking og vant til å snylte på staten, lever på sosialen og får snart trygd slik at jeg har mer tid å spille med ps3 he he he.... Haha, er dette noe å skryte av? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Bestilte meg: gran turismo 5 prologue og rock band 2 til PS3 fra VGP, og de står som "shipped" den 19/11-09. Det jeg lurer på er: får man ikke noen tracking på pakken? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Bestilte meg: gran turismo 5 prologue og rock band 2 til PS3 fra VGP, og de står som "shipped" den 19/11-09. Det jeg lurer på er: får man ikke noen tracking på pakken? Tror ikke det nei, dessverre... Jeg fant ihvertfall ingen da jeg bestilte Warhawk til PS3. Endret 24. februar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bestilte meg: gran turismo 5 prologue og rock band 2 til PS3 fra VGP, og de står som "shipped" den 19/11-09. Det jeg lurer på er: får man ikke noen tracking på pakken? Tror ikke det nei, dessverre... Jeg fant ihvertfall ingen da jeg bestilte Warhawk til PS3. Never mind, spillene lå i postkassen når jeg kom hjem fra jobb i dag Må si jeg ble mektig imponert! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva sjer om en pakke har en annen pris utpå en det som varen koster? og den blir stoppet i tollen. Blir ikkje noe ekstra man må betale på grunn av at man prøver og lure tollen? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, tviler på det, dersom tollen allerede vet at VGP setter en lavere verdi på alle pakkene Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 lønner deg seg å benytte DHL ved levering (3-6 spill) eller denne standardavgiften på $7 CAD per enhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå