dudley.no Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 vurderer å lage konto hos Videogameplus.ca og bestille uncharted spillet der siden den kommer nesten 1 måned før i usa,noe spesielt jeg må passe på når jeg registrerer /bestiller spillet? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Høre etter om de setter spillets verdi til $20. Birger Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 De setter automatisk 20 $ så det trenger du ikke høre om. Bare peis på å bestill! Fikk COD4 i dag Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Fra nyhetsbloggen til Videogamesplus.ca We have begun processing all Super Mario Galaxy - Wii (Preorder) , Kane & Lynch: Dead Men - 360 (Preorder) , Kane & Lynch: Dead Men - PS3 (Preorder) , Assassins Creed - 360 (Preorder) and Assassins Creed - PS3 (Preorder) orders. Due to the high volume of preorders on these titles we have begun processing them immediately to insure no delay in shipping out any orders. We will not be accepting anymore cancellations on any of these preorders and customers orders will be marked "Preship Status No Cancellations". Håper ikke AC lander i postkassa mi før jeg er ferdig med alt eksamensstrevet, eller så er jeg redd det vil svartne for meg og jeg vil våkne opp et par dager etter jeg egentlig skulle ha avlagt eksamen, liggende i sofaen med PS3 stikka i hendene! Endret 14. november 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg sendte en mail til vgp.ca om sene leveranser og de kunne informere om at noen av deres bestillinger hadde ved en feil blitt "re-routed" gjennom USA og derfor var sent ute. Jeg kunne forvente å ha spillet innen 4-7 dager. Hvis det er noen andre som har opplevd å ikke fått spillet i tide kan dette være en forklaring. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg hadde fått Need for Speed idag, men utrolig nok kom ikke posten. Og så er det søndag imorgen.;( Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har mottatt forhåndsbestillingen sin av Assassin's Creed fra VGP enda? Siste gang jeg forhåndsbestiller et spill fra Canada når release er så kloss på den europeiske. Men jeg gleder meg til å spille Uncharted før de fleste på denne siden av atlanteren i alle fall. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bestillte Uncharted, Fifa og Eye-kamera (endelig hadde de fått de inn igjen) til min PS3 på lørdag, fikk mail sent i går om at det var shippet. Hvor mange dager tar det ca fra det er sendt til det er fremme? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det tar 4-6 arbeidsdager. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jaja, da er jeg optimist og håper det kommer før helgen... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som har mottatt forhåndsbestillingen sin av Assassin's Creed fra VGP enda?Siste gang jeg forhåndsbestiller et spill fra Canada når release er så kloss på den europeiske. Men jeg gleder meg til å spille Uncharted før de fleste på denne siden av atlanteren i alle fall. Jupp, fått Assasins Creed nå, passet bra siden det er update (kanskje fix på problemene) idag. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jupp, fått Assasins Creed nå, passet bra siden det er update (kanskje fix på problemene) idag. lover bra at du har fått det da ere ikke langt unna for meg heller. Enda godt jeg ikke hadde hatt tid til å spille det, selv om jeg hadde hatt det på release. Får gjort det jeg skal gjøre Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 2 stk Need for Speed Pro Street 1 stk Rainbox Six Vegas 1 stk Assassins Creed ramlet ned i postkassen i dag. Assassins Creed og 1 stk need for speed pro street er til meg og vegas og den andre pro street'en er til en kompis. VGP Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 men jeg vil ha uncharted! meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Begynner å bli litt urolig her.. Bestilte Assassins Creed (preorder) på Onsdag i forrige uke.. Og har ennå ikke kommet! ;o Kan det være at tollen har tatt seg en titt i pakka og er trege med å sende videre? har aldri opplevd det har tatt mer enn fire dager før. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Fikk en hyggelig telefon fra DHL i dag der de sa at de ikke rakk å levere i dag (bestillte den på lørdag), men skal komme mens jeg er på jobb i morgen. Synes det er ganske så raskt... Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Jeg fikk pro street idag, det tok ca. 6 dager før det var her... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ble sendt på mandag, og levert i dag på døren. Uncharted er i mine armer, woohooo! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ble sendt på mandag, og levert i dag på døren. Uncharted er i mine armer, woohooo! Kødder du? Bestilte du fra VGP og det ble sendt på mandag den 19.november? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fikk Assassin's Creed tirsdags morgen denne uka, sinnsykt bra spill og story! Satser på at Uncharted dukker opp i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå