gapps3 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hmm... "Oktober 29, 2007 15:16 Oslo - Norway Forsendelse levert"My Ass! Jeg har for f*** ikke fått noen pakke! Idioter! *ringe DHL* ossen gikk det ? hadde de feil levert ? Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De skulle undersøke saken og ringe meg i morgen. Er spent på hva de sier da... Kan jo håpe de har pakken liggende et sted og at de sender den ut i morgen :-) Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk nå en "Proof of delivery" på mail fra DHL - åpenbart ikke min signatur...! DHL påstår altså at de har levert pakken til meg på min hjemmeadresse - selv om både jeg og min samboer var på jobb på det tidspunktet. Er det vanlig praksis at DHL ikke ber om legitimasjon når de leverer pakker? Da kan jo sjåføren signere selv og ta pakken med seg hjem uten at noen stiller noen spørsmål...! IDIOTER! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har alltid bare signert uten legg.... Tror det gjelder folk flest Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hmm... er jo litt drøyt de kan levere pakkene hvor som helst og til hvem som helst så lenge noen signerer... Synd for de som skulle hatt pakken og som har betalt for den ihvertfall..! :-( Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det samma skjedde med meg for en stund siden. Det viste seg at naboen i Eneboligen som vi bor i, hadde vært så ''snill'' ¨å tatt imot pakken da ingen var hjemme uten å si ifra før sendt på kveld. Så jeg drev jo å kjefta på dhl hele dagen, men de sa at den var underskrevet å levert. Skjønnte ikke en dritt jeg as. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hmmm... har vært inne på tanken jeg også, men det er jo litt rart at ingen har sagt ifra at de har tatt imot en pakke for meg. Er jo snart 2 uker siden... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som har fått call of duty 4 fra vgp.ca i dag? Lenke til kommentar
zestro Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 nei, har ikke fått det enda : ( håper jeg får det i morgen ! : ) har også bestilt playstation eye så jeg gleder meg : D Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 er det grunnet stor ps3 spredning at flere blir klar over at sida eksiterer.. tollen må da fatte noe når 150 uncharted drakes fortune flyr igjennom til norge:p etterhvert vil det vel ikke lønne seg lenger å kjøpe derfra:( Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) er det grunnet stor ps3 spredning at flere blir klar over at sida eksiterer.. tollen må da fatte noe når 150 uncharted drakes fortune flyr igjennom til norge:p etterhvert vil det vel ikke lønne seg lenger å kjøpe derfra:( Tviler på at tollen kommer til å begynne å bry seg med det første. De får nok mange mange tusen pakker innom hver dag, og da er det ikke ressurser til å undersøke hver enkelt pakke. Satser vi på Endret 9. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 I tillegg bruker dem forskjellige adresser hver gang. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 I tillegg bruker dem forskjellige adresser hver gang. Har du tid å lese på pakken før at du river den opp? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det har jeg faktisk ikke men jeg har en bunke med pakker fra VGP. Så når jeg skulle kaste dem så la jeg merke til det. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Sukk... Har enda ikke fått spillet jeg bestillte... :( :( Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Bah, ikke noe CoD4 i postkassa :'( Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Litt dumt at det ikke er sporingslink på alle pakkene de sender... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har venta 14 dager på Rachet & Clank fra VGP og har enda ikke fått det Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har venta 14 dager på Rachet & Clank fra VGP og har enda ikke fått det Høres ut som den har havnet i tollen Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Da må jo alle som venter på pakke derfra nå ha havnet i tollen da...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå