Mummi73 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Største problemet med spill i Norge, er at de slippes lenge etter at de er kommet ut i andre land. The Orang Box kommer ut 16.11.07 på amazon i England, mens den i Norge slipper 13.12.07. Ratchet kommer en uke senere i Norge enn England osv, det kan jo ikke være noen grunn til at dette skal skje. Og når de gjør det på den måten vil jeg i mange tilfeller kjøpe spill fra utlandet, rett og slett fordi jeg ikke gidder å vente lenger enn jeg må. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Største problemet med spill i Norge, er at de slippes lenge etter at de er kommet ut i andre land. The Orang Box kommer ut 16.11.07 på amazon i England, mens den i Norge slipper 13.12.07. Ratchet kommer en uke senere i Norge enn England osv, det kan jo ikke være noen grunn til at dette skal skje. Og når de gjør det på den måten vil jeg i mange tilfeller kjøpe spill fra utlandet, rett og slett fordi jeg ikke gidder å vente lenger enn jeg må. Tror du at de gjør det for å være morsom? Eller for at de ikke vil ha pengene med en gang? Lenke til kommentar
Mummi73 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 De syns det er morsomt at jeg handler fra utlandet, da slipper de å møtte gjøre noe. Kunder er noe herk. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 De syns det er morsomt at jeg handler fra utlandet, da slipper de å møtte gjøre noe. Kunder er noe herk. Nei, de må fortsatt lansere spillet her selv om du bestiller det fra utlandet en uke i forveien. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er det vanlig at de sender det med dhl ? lest om fler som har fått det hjem i postkassen ..?? Bestilte tirsdag og fått det i dag.. November 06, 2007 14:03 Toronto - Canada Forsendelse hentet November 06, 2007 22:47 Toronto - Canada Sendt fra DHL i Toronto - Canada November 07, 2007 01:54 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Ankommet DHL i DHL Wilmington Airpark - USA November 07, 2007 02:29 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Frigjort fra Tollager i DHL Wilmington Airpark - USA November 07, 2007 02:33 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Overført via DHL Wilmington Airpark - USA November 07, 2007 07:04 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Sendt fra DHL i DHL Wilmington Airpark - USA November 07, 2007 18:21 East Midlands - UK Ankommet DHL i East Midlands - UK November 08, 2007 02:27 East Midlands - UK Sendt fra DHL i East Midlands - UK November 08, 2007 05:28 Copenhagen - Denmark Ankommet DHL i Copenhagen - Denmark November 08, 2007 06:57 Copenhagen - Denmark Overført via Copenhagen - Denmark November 08, 2007 06:58 Copenhagen - Denmark Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark November 08, 2007 08:14 Oslo - Norway Ankommet DHL i Oslo - Norway November 08, 2007 08:44 Oslo - Norway Til tollbehandling i Oslo - Norway November 08, 2007 09:35 Oslo - Norway Klareringsforsinkelse November 08, 2007 13:07 Oslo - Norway Frigjort fra Tollager i Oslo - Norway Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan fikk du sporingsnummer? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan fikk du sporingsnummer? Kom opp på ordren inne på siden deres da jeg fikk mail om at den var sendt . Da blir det call of duty 4 i dag .. jippi , fryktet at dette skulle komme på mandagen eller no .. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Er ikke alltid de sender med DHL. Min pakke med to spill ble sendt forrige torsdag og den har enda ikke kommet frem. Pleier å gå mindre enn 7 dager, så jeg er litt skeptisk Kjipt å ikke ha mulighet til å spore den.. Endret 8. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bestilte et spill derfra forrige torsdag jeg også, har ikke fått det enda.. Satser på at det kommer imorra = ) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bra det har tatt lang tid for flere. Er jo ikke så rart med tanke på at det er fra Canada, er bare det at jeg alltid har mottatt så kjapt fra dem tidligere. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så jeg har bare hatt grise flaks siden de sendte den med dhl da !! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 har gått veldig lang tid med stranglehold for min del nå, 8-9 dager.. begynner å bli litt bekymra:S men men må bare betale litt over 100kr hvis tollen finner det vel? Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Min pakke sendt 26.10 - altså snart 2 uker siden har enda ikke kommet frem... Gikk inn på min ordre nå og jeg ser det har kommen opp et nummer der: DHL AWB+10 siffer. Har prøvd å bruke dette nummeret på både dhl.ca og dhl.no, men får ikke opp noe.... gapps3: Hvordan fikk du sporet pakken? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bra det har tatt lang tid for flere. Er jo ikke så rart med tanke på at det er fra Canada, er bare det at jeg alltid har mottatt så kjapt fra dem tidligere. Samme her.. første gang det har gått så lang tid. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan jo være tollvesenet har begynt å reagere på alle de gule pakkene fra Canada med nøyaktig samme verdi. Men men, betaler gledelig en hundrelapp eller to i toll enn å ikke få spillene mine i det hele tatt. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Min pakke sendt 26.10 - altså snart 2 uker siden har enda ikke kommet frem... Gikk inn på min ordre nå og jeg ser det har kommen opp et nummer der: DHL AWB+10 siffer. Har prøvd å bruke dette nummeret på både dhl.ca og dhl.no, men får ikke opp noe.... gapps3: Hvordan fikk du sporet pakken? hvis du kun søker på det nummeret og ikke noe annet så skal det komme opp ! Dvs . ingen bokstaver .. Endret 8. november 2007 av gapps3 Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hmm... "Oktober 29, 2007 15:16 Oslo - Norway Forsendelse levert" My Ass! Jeg har for f*** ikke fått noen pakke! Idioter! *ringe DHL* Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har venta i to uker på pakke derfra og sendte dem derfor mail. Fikk vite at det var mange (fra norge) som hadde måttet vente ekstra lenge i den siste tiden. De fortalte meg at om det skulle ta lenger tid enn 30 dager, skulle de sende ett nytt eksemplar. Ble også fortalt at de ikke hadde noen som helst måte å spore pakkene på etter at de ble sendt ut som airmail, men ser jo at noen av dere har fått sporet pakkene.. hmm Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Angrer på at jeg bestile CoD4 derfra. Det er et spill jeg skulle likt å hatt i dag, ikke om en uke Ble sendt på tirsdag, så spørs om den komemr i morgen... Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Huff, jeg har enda ikke fått spillet jeg bestillte enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå