MrL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hei, skal bare ha et bra hovedkort til under 1500 spenn til denne PC-en som en kamerat av meg skal ha. Noe å anbefale? Endret 7. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ingen som har noe å anbefale? Må jeg virkelig bare velge et jeg tror er bra..? Lenke til kommentar
jabe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 På listen ligger et OK HK. Har selv nylig bygget ny PC og kjøpte MSI P35 Platinum og er meget fornøyd med kortet. Kjører med Intel E6600 @ 2,4 som er OC til 3.21 GHz uten problemer, har bare øket FSB'en. Har ennå ikke kræsjet under krevende 3D-spill. Kortet er fremtidsrettet og kan kjøres med kommende Intel CPU'er. Anbefales. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334479 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 På listen ligger et OK HK.Har selv nylig bygget ny PC og kjøpte MSI P35 Platinum og er meget fornøyd med kortet. Kjører med Intel E6600 @ 2,4 som er OC til 3.21 GHz uten problemer, har bare øket FSB'en. Har ennå ikke kræsjet under krevende 3D-spill. Kortet er fremtidsrettet og kan kjøres med kommende Intel CPU'er. Anbefales. Takk, da blir det et sånt et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå