Gå til innhold

BK - Said portretter

Anbefalte innlegg

Faen som treordtulleregelen plager meg, som om tittelen blir mere beskrivende av at jeg legger til "portretter" på slutten. For de fleste holder det med ett navn, de fleste skjønner at det ikke er solnedgang bilder de får da de åpner denne threaden uten at jeg har med "portretter" på slutten.

Bilder tatt på fredag. Relativt fornøyd selv. Morsom shoot. Fire modeller, en fotograf, ganske god ratio.

Alle bildene er tatt håndhold med en hasselblad H1 med p20 bakstykke og sjaktsøker som forøvrig er en utrolig irriterende ting å bruke.

Resten av serien ligger på http://www.cruelphotography.com/said

post-134150-1194361960_thumb.jpg

post-134150-1194361979_thumb.jpg

post-134150-1194362000_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke unge mannfolk med bar overkropp helt greia mi...

Synes at det midterste bildet ble for lyst da lua glir over i bakgrunnen og det ser ut som om han fikk en blitz i trynet. De to andre bildene ble derimot litt for mørke. Synes det blir dumt at du kapper av hodet i bildet 1. Det siste bildet er det beste bildet av de; den croppen virker bedre.

Tom

PS. Som navn på tråden kunne du brukt "BK: Portrettstudier av Said"

Lenke til kommentar

jeg er enig med tomsi42. på bilde nr.2 så går lua og bakgrunnen i ett, jeg synes nesten du skulle hatt et klart skille mellom dem, også ble bildet generelt veldig lyst, for lyst for min smak. bildet nr.3 ble altfor mørkt, ene siden av ansiktet hans ble liksom borte, jeg ser effekten du ville ha på bildet, men hele bildet skulle generelt sett vært lysere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...