Moal Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hey *Houston we have a problem* Har akkurat kjøpt meg et nytt hovedkort, men jeg har problemer å fjerne det gamle fra kabinettet. Har da fjernet alle skruene, uansett hva jeg prøver vil den ikke løsne. Jeg åpnet til slutt baksiden av kabinettet, der hovedkortet ligger mot. Med min store forskrekkelse kunne jeg se at d var skruer der også men koblet innenfra hovedkortet (borte fra mitt syn). Har vedlagt bilde. Hovedkortet som ligger i er et Socket A, asus A7N8X-E Deluxe. Lenke til kommentar
Asle_quad Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) hey *Houston we have a problem* Har akkurat kjøpt meg et nytt hovedkort, men jeg har problemer å fjerne det gamle fra kabinettet. Har da fjernet alle skruene, uansett hva jeg prøver vil den ikke løsne. Jeg åpnet til slutt baksiden av kabinettet, der hovedkortet ligger mot. Med min store forskrekkelse kunne jeg se at d var skruer der også men koblet innenfra hovedkortet (borte fra mitt syn). Har vedlagt bilde. Hovedkortet som ligger i er et Socket A, asus A7N8X-E Deluxe. Disse er nok sannsynsigvis avstandsstykkene. Helt normalt. Se over at du virkelig har fått ut alle skruer. (Kan være gjemt under cpu kjøler osv.) Sørg for at alle kabler er trukket ut, at det ikke hekter i den metallplaten der portene stikker frem. Asle Endret 6. november 2007 av Asle_quad Lenke til kommentar
Moal Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 hey *Houston we have a problem* Har akkurat kjøpt meg et nytt hovedkort, men jeg har problemer å fjerne det gamle fra kabinettet. Har da fjernet alle skruene, uansett hva jeg prøver vil den ikke løsne. Jeg åpnet til slutt baksiden av kabinettet, der hovedkortet ligger mot. Med min store forskrekkelse kunne jeg se at d var skruer der også men koblet innenfra hovedkortet (borte fra mitt syn). Har vedlagt bilde. Hovedkortet som ligger i er et Socket A, asus A7N8X-E Deluxe. Disse er nok sannsynsigvis avstandsstykkene. Helt normalt. Se over at du virkelig har fått ut alle skruer. (Kan være gjemt under cpu kjøler osv.) Sørg for at alle kabler er trukket ut, at det ikke hekter i den metallplaten der portene stikker frem. Asle takker, va en skru gjemt bakom en ide ledning... Typis. hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå