Urinator Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor kan jeg kjøpe dualshock 3 før jul? Jeg har prøvd play-asia.com, men de sender ikke til Norge. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg forhåndsbestilte en fra ebay.com.. Kan bli dyrt men jaja.. er jo bare penger. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 bestillte fra yesasia. Ang. forhåndsbetale på ebay kan være risikabelt. Yesasia har bekreftet at sony har problemer med å produsere nok kontrollere. Så om ebay selgerne får dem er umulig å si. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Denne tråden har vært oppe før! Uansett, det finnes her: http://renchi.com/renchi/AdvanceSearchResu...amp;x=0&y=0 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Denne tråden har vært oppe før! Uansett, det finnes her: http://renchi.com/renchi/AdvanceSearchResu...amp;x=0&y=0 Er sensorfunksjonen som er i SIXAXIS kontrollen i Dualshocken? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Er sensorfunksjonen som er i SIXAXIS kontrollen i Dualshocken? Ja! Kilde. Endret 6. november 2007 av Teds Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ser resistance fall of man har blitt oppdatert til dualshock, så får håpe en får kontrolleren i tide. Lenke til kommentar
stjernen1991 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som ville stolt på denne ebay butikken?: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...E:X:RTQ:US:1123 Har ingen tilbakemeldinger, men virker som en fin pris for kontrolleren! Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Når kommer denne i butikken i Norge ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hm. kommer i februar neste år ca:) Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) æsj ! Så lenge til. Vet du hvilke spill som støtter det ? Vil Call of duty 4 støtte det ? hva med videogamesplus går det ikke an å bestille der heller ? Endret 6. november 2007 av Menace2Society Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nei kommer ikke i Nord amerika før februar heller.. husker ikke helt hvilke som støtter det.. men stod på gamer her et sted, søk etter dualshock... bestilte nettopp 2 stykk fra yes asia, 1 hvit og 1 svart. den hvit er sjefs kontrollen, min altså Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men noen som vet om renchi er en bra butikk, og at de kan sette lavere verdi på pakken for å unngå toll? Hvis ikke, hvilke andre butikker er bra. Har lyst på kontrollere . Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det kan de, tok 1 uke før jeg fikk Skate derfra. Absolutt en helt grei butikk. dessverre er folka ikke verdensmestere i Engelsk. Ihvertfall ikke han som mailet meg. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bestilte fra yesasia.com nå, jippi gleder meg Lenke til kommentar
stjernen1991 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ba dere yesasia sette ned verdien på pakken? Og så de hadde endel spill til litt over 300 kr slik som Assasin's Creed, fungrerer det å kjøpe de? Er jo en hundrelapp billigere enn VGP ca! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Så lenge det er under 1000kr må man jo ikke fortolle, eller? Endret 7. november 2007 av arokh Lenke til kommentar
stjernen1991 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jo er 25% på alle varer over 200kr hvis ikke varen er merket gave.Akrabra? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ang yesasia kan en sende en mail hvis en lurer på hva som står på pakken. La merke til at de har gode priser på spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå