delete_this_account Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Skulle starte opp maskinen min i går, og da hadde jeg glemt å sette på strømmen på den ene hd'en. Dermed har xp skrivi ny boot-sector eller et eller annet så nå får jeg bare denne feilmeldingen. Har jeg sjans til å re-skrive denne blokka på en måte? Uten å ødelegge det som er på diskene? Har 3 WD (dynamiske).... På forhånd takk Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg logga meg inn i c:windows via recovery konsollen på winXP-cd'en og ser at alle 3 partisjonene mine er intakte. Skal prøve å resette biosen nå. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 hjalp lite å resette biosen... Prøvde å boote fra alle diskene ved å prioritere boot-lista, som var uten resultat. Har diskene kobla til en Promise ultra 100-controller. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 sånn. nå virka det. booter som bare juling. jeg måtte koble fra den ene disken og trikse litt fram og tilbake med boot-valg, så takk for hjelpa alle sammen... (bare kødder) hehe... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 np! :wink: Kjekt med folk som prøver seg (og lykkes), skulle gjerne vært flere av dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå