Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nedsatt syn eller?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Har eksem og fikk infeksjon i huden i ansiktet for flere måneder siden. Fikk krem til dette, type steroidkrem. Kjente at det ga en litt glødende følelse i øyelokkene. Etter hvert følte jeg at øynene fokuserte dårligere på små ting på lengre avstander, f. eks gateskilt.

Men f. eks hvis jeg ser på TV og leser subtitles, kan jeg se en "skygge" av subtitlesene over de egentlige subtitlesene. Slik er det med begge øynene, og det har aldri vært sånn før. I hvert fall ikke av så stor grad.

Har jeg nedsatt syn, eller kan det være noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har eksem og fikk infeksjon i huden i ansiktet for flere måneder siden. Fikk krem til dette, type steroidkrem. Kjente at det ga en litt glødende følelse i øyelokkene. Etter hvert følte jeg at øynene fokuserte dårligere på små ting på lengre avstander, f. eks gateskilt.

Men f. eks hvis jeg ser på TV og leser subtitles, kan jeg se en "skygge" av subtitlesene over de egentlige subtitlesene. Slik er det med begge øynene, og det har aldri vært sånn før. I hvert fall ikke av så stor grad.

Har jeg nedsatt syn, eller kan det være noe annet?

Gå til lege! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...