Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei Har eksem og fikk infeksjon i huden i ansiktet for flere måneder siden. Fikk krem til dette, type steroidkrem. Kjente at det ga en litt glødende følelse i øyelokkene. Etter hvert følte jeg at øynene fokuserte dårligere på små ting på lengre avstander, f. eks gateskilt. Men f. eks hvis jeg ser på TV og leser subtitles, kan jeg se en "skygge" av subtitlesene over de egentlige subtitlesene. Slik er det med begge øynene, og det har aldri vært sånn før. I hvert fall ikke av så stor grad. Har jeg nedsatt syn, eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei Har eksem og fikk infeksjon i huden i ansiktet for flere måneder siden. Fikk krem til dette, type steroidkrem. Kjente at det ga en litt glødende følelse i øyelokkene. Etter hvert følte jeg at øynene fokuserte dårligere på små ting på lengre avstander, f. eks gateskilt. Men f. eks hvis jeg ser på TV og leser subtitles, kan jeg se en "skygge" av subtitlesene over de egentlige subtitlesene. Slik er det med begge øynene, og det har aldri vært sånn før. I hvert fall ikke av så stor grad. Har jeg nedsatt syn, eller kan det være noe annet? Gå til lege! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei. Det beste er å sammeligner synet med en person som har 20/20. Gjerne en test hos optikeren, for 500kr ;D vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå