Xp3ri3nZ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Går det an å sette inn chip i wien sånn som det gikk med den gamle Xboxen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jepp det er mulig. Anbefaler WiiKey Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Genialt... Har lurt på dette selv. Hvilke muligheter får man på chip på Wii egentlig? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Genialt... Har lurt på dette selv. Hvilke muligheter får man på chip på Wii egentlig? Kjøre backup av alle PAL spill og noen NTSC Kjøre CG homebrew og CG backup. Blir sonefri, tror jeg i alle fall på mange spill Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Kan du gjøre dette med software elle må du skru opp maskinen og lodde å styre? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du må skru opp maskinen og lodde fast en brikke. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Masse styr.. kun for å spille nedlastede spill med andre ord.. Jeg har blitt en fan av å kjøpe spill.. Føler meg bedre, og nyter spillene mer.. Jeg har en chippet Wii hjemme... Wiikey.. Den fungerer helt fint, og har ikke hatt noe problemer med den.. Så, om du absolutt må ut å seile på bøljan blå.. så anbefaler jeg den.. For.. GC homebrew er vel ikke det helt store.. Masse styr.. kun for å spille nedlastede spill med andre ord.. Jeg har blitt en fan av å kjøpe spill.. Føler meg bedre, og nyter spillene mer.. Jeg har en chippet Wii hjemme... Wiikey.. Den fungerer helt fint, og har ikke hatt noe problemer med den.. Så, om du absolutt må ut å seile på bøljan blå.. så anbefaler jeg den.. For.. GC homebrew er vel ikke det helt store.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Et annet argument er jo å kvitte seg med den idiotiske sonebegrensingen på spill som Nintendo har, selv om ikke alle spill fungerer. Så slipper man å vente månedsvis på at spill som er utgitt i USA skal komme til Norge. Ørjan... Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sorry for dumt spørsmål, men hva er GC homebrew ? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Et annet argument er jo å kvitte seg med den idiotiske sonebegrensingen på spill som Nintendo har, selv om ikke alle spill fungerer. Så slipper man å vente månedsvis på at spill som er utgitt i USA skal komme til Norge. Ørjan... Ok død tråd lenge vet det men. Homebrew er programer/spill som er laget av privat personer alså ikke nintendo i dette tilfelle. HB finnes til andre konsoller og som PSP,DS xbox osv. Du kommer til å møte dette ordet mye. GC er jo da game cube Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som kan noe om cyclowiz vs wiikey? hørt at cyclowiz er en del bedre siden den blandt annet kan oppgraderes via dvd.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Wiikey kan også oppgraderes Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg lurer også på å kjøpe en chip. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hvordan da? Via DVD. Bare å brenne filene som et DVD-image og kjøre den inn i Wiien Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ok..men da er det jo egentlig nesten det samme hvilken chip jeg velger da =P Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Et annet argument er jo å kvitte seg med den idiotiske sonebegrensingen på spill som Nintendo har, selv om ikke alle spill fungerer. Så slipper man å vente månedsvis på at spill som er utgitt i USA skal komme til Norge. Ørjan... Ok død tråd lenge vet det men. Homebrew er programer/spill som er laget av privat personer alså ikke nintendo i dette tilfelle. HB finnes til andre konsoller og som PSP,DS xbox osv. Du kommer til å møte dette ordet mye. GC er jo da game cube Er klar over dette. Hvorfor sier du det til meg? Ørjan... Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan man spille online med backups på en modet Wii? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja.. og til Ørjan så var det nok ett feilsitat bare.. siden det var en som spurte hva GC homebrew var.. Men, nå har man jo kanskje fått tilgang til Wii-moten under homebrew også.. så, det kan bli spennende etterhvert.. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Et annet argument er jo å kvitte seg med den idiotiske sonebegrensingen på spill som Nintendo har, selv om ikke alle spill fungerer. Så slipper man å vente månedsvis på at spill som er utgitt i USA skal komme til Norge. Ørjan... Ok død tråd lenge vet det men. Homebrew er programer/spill som er laget av privat personer alså ikke nintendo i dette tilfelle. HB finnes til andre konsoller og som PSP,DS xbox osv. Du kommer til å møte dette ordet mye. GC er jo da game cube Er klar over dette. Hvorfor sier du det til meg? Ørjan... Jeg trykker alltid feil mente han som var under deg... Endret 12. januar 2008 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå