Gjest si det Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Uff.. føler meg dum som poster her, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre For ca. 2 uker siden var jeg på et vors. Der var det en jente som tok kontakt med meg, og vi hang sammen gjennom vorset og turen til et utested litt senere. Hun går på skolen min, en klasse under meg. Jeg kjente henne ikke fra før, men hun var en søt jente, og vi hadde en koselig kveld sammen. Hun spurte etterhvert om hun kunne overnatte hos meg, siden jeg bodde i gangavstand fra stedet, og jeg sa det var greit. Siden hun skulle overnatte hos meg og fordi jeg har gjort mye dumt i fylla sammen med jenter jeg nettop har møtt, bestemte jeg meg for å ta det med ro og ikke være alt for frampå. Så bortsett fra at vi gikk hånd i hånd stort sett hele tiden (og alle jeg kjenner lurte på om hun var dama mi) og litt kosing, skjedde det ikke noe den kvelden. Dagen etterpå skjedde det ikke stort. Jeg fulgte henne til bussen, og tenkte ikke noe særlig mer over det. Så slo deg meg et par dager etterpå at jeg egentlig kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med henne. Men nå vet jeg ikke åssen jeg skal ta kontakt med henne. Og er det egentlig noe poeng? Hvorfor tok hun kontakt med meg i første omgang? var det fordi hun var interessert? eller ville hun rett og slett ha et sted og sove for natten? Jeg er egentlig ganske forvirret, men jeg har så sinsykt lyst til å treffe henne igjen og bli bedre kjent med henne. Det hjalp ikke spesielt på forvirringen, da jeg var på byen og møtte noen folk fra klassen hennes som lurte på åssen det hadde "gått" mellom oss. Jeg sa det ikke skjedde noe spesielt, og de var glade på mine vegne for at det ikke hadde skjedd noe. De likte henne ikke av en eller annen grunn. Ærlig talt driter jeg litt i hva de mener, men man kan ikke unngå å bli litt påvirket av det. Tror dere det er noe poeng i det hele tatt? Jeg har aldri hatt kjæreste før. Jeg "hooker" ofte opp med tilfeldige damer på fester, og jeg får ofte høre hvor kjekk jeg er. Men jeg er alikevell alt for sjenert til å prøve meg på jenter jeg faktisk faller for. Dette ble langt og sikkert ganske sentimentalt, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre... Jeg trenger litt veiledning. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Få tak i hun og prøv deg Og rapporter hvordan det gjekk her Lenke til kommentar
Gjest si det Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Få tak i hun og prøv deg Og rapporter hvordan det gjekk her det var det da... åssen ta kontakt med en jente du har møtt en gang? Hun går riktignok på skolen min, men litt vanskelig å bare ta tak i henne uten vidre og snakke. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Få tak i hun og prøv deg Og rapporter hvordan det gjekk her det var det da... åssen ta kontakt med en jente du har møtt en gang? Hun går riktignok på skolen min, men litt vanskelig å bare ta tak i henne uten vidre og snakke. Hei, husker du meg fra festen? Hvordan går det? Du er egentlig ganske fin/søt du Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis hun går på samme skole som deg, så er det da ikke så alt for vanskelig. Siden du allerede har hatt en del kontakt med henne før, i hvert fall en hel kveld, som du sa, så er det bare å gå bort å slå av en prat. Personlig vis à vis kontakt er som regel det beste, i hvert fall ut i fra min erfaring. Kan kanskje være lettere med msn, eller sms/telefon, men ut i fra min erfaring er det ofte best å gå bort å snakke med personen. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Selvsagt skal du prøve deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Få tak i hun og prøv deg Og rapporter hvordan det gjekk her det var det da... åssen ta kontakt med en jente du har møtt en gang? Hun går riktignok på skolen min, men litt vanskelig å bare ta tak i henne uten vidre og snakke. Hei, husker du meg fra festen? Hvordan går det? Du er egentlig ganske fin/søt du Ja, men kutt ut "egentlig ganske" ...! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Få tak i hun og prøv deg Og rapporter hvordan det gjekk her det var det da... åssen ta kontakt med en jente du har møtt en gang? Hun går riktignok på skolen min, men litt vanskelig å bare ta tak i henne uten vidre og snakke. Hei, husker du meg fra festen? Hvordan går det? Du er egentlig ganske fin/søt du Ja, men kutt ut "egentlig ganske" ...! Ja, kanskje det er bedre Lenke til kommentar
Gjest si det Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 okay, tror dere denne fremgangsmåten er noe tess? "Hei, det var noe jeg aldri fikk sagt til deg sist vi møttes. Og det er at du er utrolig søt! Kunne du tenke deg å bli bedre kjent?" å gud, jeg er så dårlig på akuratt dette Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er det nødvendig med svulstige "utrolig"? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Planlegging av samtaler funker skjeldent... Start med et "hei" du, så tar du det som det kommer... Endret 7. november 2007 av KimS Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Planlegging av samtaler funker skjeldent...Start med et "hei" du, så tar du det som det kommer... Jeg stemmer også for dette! Noen ganger planlegger jeg skikkelig lenge og det hele ender opp med at jeg sier noe helt annen enn det jeg planla Endret 7. november 2007 av Saykin Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Send en melding med "Hey, hvordan går det?" Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Send en melding med "Hey, hvordan går det?" Meldinger er for pyser! Neida, kan funke det. Blir kanskje litt lettere å ta kontakt da Gjør som du føler for du... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 nå er jeg kanskje litt kynisk men har du vurdert at hun kanskje holdt ut med deg hele kvelden for å ha et sted å overnatte? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 nå er jeg kanskje litt kynisk men har du vurdert at hun kanskje holdt ut med deg hele kvelden for å ha et sted å overnatte? Jo kanskje det, men han vet jo ikke det før han har prøvd å ta kontakt med henne igjen. Trådstarter har ikke nevnt når han kan ha sagt at han bodde nærme det stedet da. Hvis han sa det ganske tidlig på kvelden så ville jeg ha vært ganske skeptisk til hennes intensjoner, hvis ikke så ville jeg ikke tenkt sånn før jeg hadde tatt kontakt med henne igjen for å se om hun virker like intressert Lenke til kommentar
Gjest si det Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 nå er jeg kanskje litt kynisk men har du vurdert at hun kanskje holdt ut med deg hele kvelden for å ha et sted å overnatte? hehe, jo, har tenkt tanken selv, men da vi ble "kjent" viste hun ikke hvor jeg bodde. Det var først et godt stykke ut på kvelden mens jeg snakket med en kamerat om hvordan vi skulle komme oss hjem at hun faktisk spurte. Hun sa at hun enten måtte finne et sted å overnatte eller stresse for å nå siste bane. Hun kan umulig ha vært helt desperat, ettersom hun i tilleg valgte å bare være med meg hele kvelden selv om hun lett kunne kommet seg hjem tidligere. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bare å kjøre på da Lenke til kommentar
Gjest si det Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nå er dere sikkert dritt lei av "maset" mitt, men en liten ting jeg kom på i farten. Møtte en venn og startet samtalen med "hei Pus", noe jeg ofte gjør med mine venner. Da ble hun faktisk nesten sjalu og svarte "det er jeg som er pus". Jeg velger å tolke det som et godt tegn. skal sansynligvis treffe et par veninner i morgen. Tror jeg blir nødt til å få de til å hjelpe meg i gang. Takk for alle svar . Det har uten tvil vært til stor hjelp. Nå må jeg faktisk treffe henne på skolen en dag og snakke med henne. Skummelt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nå er dere sikkert dritt lei av "maset" mitt, men en liten ting jeg kom på i farten. Møtte en venn og startet samtalen med "hei Pus", noe jeg ofte gjør med mine venner. Da ble hun faktisk nesten sjalu og svarte "det er jeg som er pus". Jeg velger å tolke det som et godt tegn. ville jeg også gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå