Gå til innhold

Skal tyne det siste ut av gamecuben; hvilke spill?

Slacks

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt min gamecube i lang tid, og jeg vet at det er mange godbiter som jeg aldri har spilt en gang. Kjøpte et av Metroid spillene for ikke så alt for lenge siden, men fikk liksom aldri begynt på det. Så skal kanskje prøve det igjen da. Ellers er jeg så ganske sikker på at jeg skal skaffe meg RE4 også. (tenkte og kosa meg med det i helga :D) Men er det andre spill jeg bør skaffe meg? Nå blir det nok ps3 og wii ganske snart så det blir bare for ei stund, men hadde vært greit å fått kjøpt noe bra før den tid. Er også kjekt om dere kunne anbefale noen gode spill nintendo har utviklet selv.

Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har hatt min gamecube i lang tid, og jeg vet at det er mange godbiter som jeg aldri har spilt en gang. Kjøpte et av Metroid spillene for ikke så alt for lenge siden, men fikk liksom aldri begynt på det. Så skal kanskje prøve det igjen da. Ellers er jeg så ganske sikker på at jeg skal skaffe meg RE4 også. (tenkte og kosa meg med det i helga :D) Men er det andre spill jeg bør skaffe meg? Nå blir det nok ps3 og wii ganske snart så det blir bare for ei stund, men hadde vært greit å fått kjøpt noe bra før den tid. Er også kjekt om dere kunne anbefale noen gode spill nintendo har utviklet selv.

Takk for hjelpa!

Du må liste hvilke spill du har da..

Lenke til kommentar

Ok:) Resident Evil 4 kan man jo også få til Wii. Om jeg senere skal skaffe meg wii, bør jeg da heller skaffe meg det til wii istedet for gamecube. Er heller ikke så veldig begeistra for Zelda spill. Har liksom aldri likt den sjangeren så godt

Av spill som jeg har:

*Mario Sunshine

*Metroid (et av de)

*Mario Kart Double Dash

*Fifa 03

*fifa 04

*fifa street 1 og 2

*Waveracer

*Tom Clancey (et eller annet)

*Super Smash Bros.

*Medal of Honor (alle)

*++ kommer ikke på alle. Har ikke spillene rett foran meg akkurat og har ikke mulighet til å sjekke.

Lenke til kommentar

Gamecube fikk, til tross for et begrenset utvalg, flere klassikkere som må spilles:

I tilfeldig rekkefølge

- Zelda Windwaker

- Zelda Twilight Princess (men mer moro på Wii)

- Zelda Four Swords

- Eternal Darkness (noe helt annerledes alt annet - les reviews)

- Metroid Prime

- Metroid Prime 2

- Tales of Symphonia

- Resident Evil 0

- Resident Evil REMAKE (gir spillet helt nytt liv - fantastisk oppgradering)

- Resident Evil 4 (men mer moro på Wii)

- F-Zero GX (får WipEout til å virke som en sinke)

- Super Smash Bross Melee

- Mario Kart DD

- Metal Gear Solid REMAKE (gir spillet helt nytt liv - fantastisk oppgradering)

- Super Mario Sunshine

Les reviews for mer info og se om det passer deg.

Endret av P1ay
Lenke til kommentar

Legger til Pikmin 2.

Mannen bak dette spillet må litt av en fantasi, her blir du dratt inn i en helsprø verden. Morsomt spill med noen ganske spennende bosser!

Har akkuret oppdaget en meget artig 2 player modus på dette spillet.

Jeg har RE4 både på Gamecube og Wii - best på Wii. Men det er uansett et kanonspill, skaff det til Gamecuben nå, også kjøper du det også til Wii senere :!:

Ser ellers i inleggene at jeg nok mangler noen titler til cuben selv.....

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig som gjør Zelda så bra? Har ikke noe positivt forhold til Zelda egentlig. Hvorfor vet jeg ikke. Noen tips for hvordan å komme igang?

Historien, reisen og en fantastisk spillbarhet.

Skaff deg Wind Waker og spill deg forbi Forsaken Fortress... Personlig syns jeg det både er tidenes Zelda-spill og den beste måten å starte på Zelda-serien. Noen av hendelsene i Wind Waker fikk meg hvertfall til å gape, kanskje kjeven din også faller et par hakk. Verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...