MrJavalava Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Heisann. Jeg har problemer med å få brukt progressbar i compact framework. Jeg mangler rett og slett en variabel og en metode hos Progressbar klassen. Det jeg mangler er: instance.step og instance.PerformStep() Resten av variablene og metodene har jeg. Jeg har prøvd å reinstallere mobile development sdk og compact framework, men jeg mangler fortsatt det samme. Noen som har vært borti det samme? Hvis man bruker designer verktøyet, skal man kunne gjøre dette: pbar.step = 20; pbar.Minimum = 0; pbar.Maximum = 100; pbar.Value = 0; pbar.Visible = true; for (int i = 0; i <=100; i++) { pbar.PerformStep(); } Endret 6. november 2007 av MrJavalava Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) int step = 20; for (int i = 0; i <=100; i++) { pbar.Value += step; } eller legg til funksjonaliteten selv. public class NewProgressBar : ProgressBar { private int m_step; public int Step { get { return m_step; } set { m_step = value; } } public void PerformStep() { Value += m_step; } } Endret 6. november 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Sweet Det er da pussig at metoden er nevnt i MSDN biblioteket da. Endret 6. november 2007 av MrJavalava Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Metodene er ikke med i Compact Framework, det ser du ved at det ikke er noen "pda" logo ved siden av dem i MSDN http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/s...ar_members.aspx Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Lærer noe nytt hver dag. Har nettopp begynt å programmere i .Net, så slike ting kommer gradvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå