Gå til innhold

Klipp fra henrettelsene til Manhunt 2. 18 år!


Anbefalte innlegg

Nice! Skikkelig imponert over motion capturen! Og hadde det ikke vært for at dama prøver å sove ved siden av meg hadde jeg ledd høyt mange steder. Som når han drar opp saga: Banalt bra xD Har vært ganske /care i forhold til Manhunt-serien, men mulig jeg gir det en titt. Selv om de fleste godbitene sannsynligvis er fjernet ... jeg vet ikke?

 

Finnes det på PC? Der blir jo innholdet låst opp i løpet av en dag uansett. Jeg vet ikke om spillet er ute engang :p

 

EDIT: Jeg delte artikkelforfatters syn på at det var en stor forskjell på morrovold og kald vold, og det gjør jeg vel fortsatt. Men jeg synes fortsatt jeg kan se et glimt av sarkasme bak all rødfarven. Sarkastisk, påtatt kontroversielt på en måte jeg finner underholdende, vel underbygget av min mening om at spill ikke skader, og PEGI og ESRB, Wallmart, samt bøttevis med senatorer etc. sine plugger i ørene.

Endret av norman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jo ingenting i forhold til japanske animeserier da..:p

 

 

Animeserier? rofl, noen må begynne å se på Takashi Miike filmer :)

 

 

OT; Syns ikke det var så gale :S

Og utifra dette så selvfølgelig spille kjedelig ut, men det er pga. dette var en serie mordklipp, ikke en trailer eller noe annet som viser gameplay innhold....

Lenke til kommentar

fatter ikke helt hva skrikinge og hylinga her inne er godt for.

halvparten har sikkert sett saw filmene. og forskjellen er?

at barn kan komme over dette?

spill for voksne. hvis du ikke klarer å få med deg hva ungen din gjør, burde du heller vurdere din timeplan enn å skrike og hyle om vold i spill.

Lenke til kommentar

Det er sånne som deg jeg ikke skjønner. Du sier du blir kvalm, greit nok. Men hvorfor håpe det ikke kommer ut i Norge? Vil du frarøve andre opplevelsen av dette spillet fordi du ikke takler den?

 

Jeg mener de som vil skal ha muligheten til å kjøpe dette spillet, uansett hvor dårlig det evt er.

 

OT: Den filmen var stor humor, jeg lo høyt flere ganger.

Lenke til kommentar

JEG håper ikke dette spillet kommer ut i Norge av den enkle grunn av jeg syns dette er smakløst!

kan ikke se noen grunn til at skal være morro og drepe folk på de kvalmeste måtene i boka.....

 

men dette er min Mening. til alle dere som skal kjøpe det/intresserer seg for det.....

 

bra spill er kult og spille, og hvis dere syns det, hwo cares what the "others" say....

 

er bare det at jeg fant ikke noe i det her....

 

det var alt jeg ville si!

 

(legg merke tl at jeg bruker JEG mange ganger)

(min mening)

 

 

Jonas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...