Gå til innhold

Beste 24"+ skjerm til spilling.

drseafood

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er på utkikk etter den beste spill-skjermen som er 24" eller større. Jeg sitter nå på en 24" dell (ikke HC utgaven), er fornøyd med denne, men fikk et meget heldig tilbud om å bytte den ut så da skal jeg gjøre dette. Prisen er av mindre viktighet, spillopplevelsen er størst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt Dell sin 3007WFP-HC i snart et halvt år, anbefaler den på det sterkeste.

Har heller aldri hatt noen problemer med etterslep når det kommer til spilling!

Så om du ikke bryr deg spesielt om prisen, så trur jeg at dette er en skjerm du kommer til å bli svært gla i :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Venter på Dell sin 3008WFP selv. Kommer definitivt til å kjøpe den hvis EU utgaven får HDMI *og* Displayport kobling, samt S-IPS panel.

Ellers kommer NEC ut med en ny 30" om ikke så altfor lenge (NEC LCD3090QXi). Er meget fornøyd med mine NEC 20WGX2 skjermer, så det kan bli spennende... :)

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
Heisann, jeg er på utkikk etter den beste spill-skjermen som er 24" eller større. Jeg sitter nå på en 24" dell (ikke HC utgaven), er fornøyd med denne, men fikk et meget heldig tilbud om å bytte den ut så da skal jeg gjøre dette. Prisen er av mindre viktighet, spillopplevelsen er størst.

Kan anbefale denne http://www.benq.se/products/LCD/?product=830

Har den selv og er godt fornøyd .Men jeg måtte bytte to ganger før jeg fikk en som virket.Kjører Dirt og det er ingen problemer,karnskje litt i de krappeste svingene.Du finner ikke flottere design

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...