drseafood Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Heisann, jeg er på utkikk etter den beste spill-skjermen som er 24" eller større. Jeg sitter nå på en 24" dell (ikke HC utgaven), er fornøyd med denne, men fikk et meget heldig tilbud om å bytte den ut så da skal jeg gjøre dette. Prisen er av mindre viktighet, spillopplevelsen er størst. Lenke til kommentar
aune Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har hatt Dell sin 3007WFP-HC i snart et halvt år, anbefaler den på det sterkeste. Har heller aldri hatt noen problemer med etterslep når det kommer til spilling! Så om du ikke bryr deg spesielt om prisen, så trur jeg at dette er en skjerm du kommer til å bli svært gla i Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg hadde 2407WFP før jeg gikk over til 3007WFP-HC, og har ikke angret et sekund. Den er bare helt fantastisk. Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Tusen takk for anbefalinger, er bare litt redd for at da blir oppløsningene litt høye for spilling? Ellers har jeg hørt litt rart om de HC utgavene? Jeg lurer litt på on noen har noen innspill på denne skjermen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334740 - Samsung 27" LCD Syncmaster 275T Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Finn beste pris til Samsung SyncMaster 275T Denne anbefales! Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da kan man like godt vurdere en LCD tv på 42" full HD Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Venter på Dell sin 3008WFP selv. Kommer definitivt til å kjøpe den hvis EU utgaven får HDMI *og* Displayport kobling, samt S-IPS panel. Ellers kommer NEC ut med en ny 30" om ikke så altfor lenge (NEC LCD3090QXi). Er meget fornøyd med mine NEC 20WGX2 skjermer, så det kan bli spennende... Endret 26. desember 2007 av CosmoK Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Da kan man like godt vurdere en LCD tv på 42" full HD Alt, alt, ALT for stort til å sitte ein halvmeter frå til PC-bruk, speling eller ei. Lenke til kommentar
jaf Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Heisann, jeg er på utkikk etter den beste spill-skjermen som er 24" eller større. Jeg sitter nå på en 24" dell (ikke HC utgaven), er fornøyd med denne, men fikk et meget heldig tilbud om å bytte den ut så da skal jeg gjøre dette. Prisen er av mindre viktighet, spillopplevelsen er størst. Kan anbefale denne http://www.benq.se/products/LCD/?product=830 Har den selv og er godt fornøyd .Men jeg måtte bytte to ganger før jeg fikk en som virket.Kjører Dirt og det er ingen problemer,karnskje litt i de krappeste svingene.Du finner ikke flottere design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå