Kenneth Dammyr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei Jeg tenkte jeg skulle være litt eksperimentel og begynne å dope meg. Fra til jeg beygnner med kokain (det var en spøk...) tenkte jeg å gi kreatin et forsøk. Har allerede kjøpt inn boksen. På doseringen står det oppgitt gram, fem gram for å være nøyaktig. Men hvor mye er fem gram kreatinpulver? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er 5gram det. Spør du etter massen til 5gram kreatin? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Scoopet fra Proteinfabrikkens Kreatin monohydrat er ihvertfall 5 gram. cirka 1cm^3 når det ikke er sammenpakka Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Med Kreatin så er ca. 1 teskje 5 gram. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Om du sløyfer oppladningsfasen vil kreatinlagrene være fulle etter ca 2-4 uker. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Med Kreatin så er ca. 1 teskje 5 gram. Det var svaret jeg trengte. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå