brage_sk Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei! Jeg trenger litt hjelp. Jeg sitter nå å skriver på min nye Hp Compaq 8510p som jeg er svært fornøyd med. Det eneste jeg lurer på er når jeg går ut og inn av spill blir skjermen svart når jeg skal returnere til spillet. Jeg hører at jeg går og kan skyte helt normalt.. det eneste er at jeg ikke kan se meg selv. Det er jo en liten ulempe da jeg spiller FPS spill som jeg like godt kan være død i når jeg kommer tilbake. Håper det finnes en grei løsning på problemet. Tusen takk på forhånd. Hjertelig hilsen Brage Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du kan jo starte med å oppdatere skjermkortdriverene og se om det hjelper. Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) kan ikke akkurat si d er et problem. Det er helt normal at, når du går ut av spillet via alt+tab eller task manager, og vil inn igjen, kan spillet bli helt svart og du hører lyder. Det er bare sånn det er :/ Noen ganger må jeg gå inn og ut igjen, selv om det er svart for at skjermen skal oppdatere seg skikkelig. Ikke alle bærbare har skikkelig gode skjermkort heller. For å utvikle mindre varme + plass Endret 6. november 2007 av xninja92 Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Xninja... Tro meg jeg har peiling på bærbar datamaskin. Jeg har Radeon HD 2600 så det skulle ikke være noe problem.. Det jeg plages med er at jeg ALDRI kommer inn i spillet igjen, jeg må simpelten bare restarte programmet. Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 PLS SVAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå