mcgroven Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Endelig kan hvermannsen tjene gode penger på å kose seg med spill. Les mer Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Artig. Tviler på at jeg kommer til å spille dette fast, men dette må jeg prøve! Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ahhh! 18år om nøyaktig 1 uke. Dette må jeg bare prøve, det høres jo kjempeartig ut. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Som om ikke folk allerede satt nok foran PC-en rundt i verden. Tror ikke jeg kommer til å tjene mye penger på det spillet der så lenge jeg skal spille mot 24/7 1337 spillere fra asia Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bah, denne artikkelen minnet meg om artikkler de har i dagbladet/vg "Kontanter for drap". Ellers så kunne det nok blitt spennende å spille slik. Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Måtte bare nevne at spillet ser forferdelig ut :o Det finnes bare en konkret vinner av slike gambling spill, og det er de som driver det. Det finnes dessuten andre gambling spill. Man kan jo f.eks spille CSS, HL2:DM eller DODS på tournament.com Tjener sikkert ikke nåla i veggen selv om du spiller i flere dager men.. Endret 6. november 2007 av treigzak Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Synes dette høres veldig morsomt ut! Skal definitivt satse et par kroner her :-) For øvrig en meget bra artikkel også, mcgroven! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Virker jo morsomt dette her, greit om man kan tjene seg et par hundringser i måneden eller noe. "Alle monner drar, sa musa, og pissa i havet". Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bare det ikke kommer aimbot som ikke oppdages. Blir ikke bare en hobby å lage de lenger da, man kan tjene på det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dette kan jo bli et interresant konsept! Meldt meg til beta Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Han føler seg som en pioner fordi INGEN andre har dette konseptet å bruke ekte penger i spill?? ....Hmmm, rart....for Projekt Universe (aka Projekt Entropia) har bare gjort dette i MANGEN MANGEN år nå...... Også skal di update spillet med CryENGINE 2 motoren (Crysis) http://www.entropiauniverse.com Jeg hater det når andre stjeler ideer fra andre utviklere og får all "creiditen" for det.... Endret 6. november 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Avidgamer: Det er nytt fordi din evne til å tjene penger er direkte koblet til din evne til å fragge. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Frykter generasjonen LOL blir sterkere etter dette ..... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Frykter generasjonen LOL blir sterkere etter dette ..... Mor: Nå må du legge deg! Unge: Men MAMMA, jeg kan tjene $2 bare jeg blir ferdig med dette brettet!!!!!111111 Kan faktisk tenke meg at dette blir normalt snart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Får vente en stund til.. Ser morsomt ut, bra oppsett.. Men det kan vel kanskje bli litt for mye spillegalskap.. Mener mer spillegalskap.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 JonasKs: Det blir spillespillegalskap utav det Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ZOMG! Pwnd, I WILL GET RICH! I'm 2 1337 ZOMG H4X0R n00b!! Dette spillet blir jeg å eie i. Saken er at asiatene kommer til å eie enda mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så kommer det en cheat, og en tjener seg søkkrik.. Så merker de det kanskje - han får bot.. Så prøver 1000 stk detta, også klarer de ikke å gi straff.. Så dør spillet, pga alle cheater for å skaffe seg penger.. Den beste cheaten vinner.. Nei.. Dette kanskje ikke var en så god ide..? ((Hater cheatere, har bannet nok av dem fra CS serverne til Gamer.no!!)) Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Oi, her kommer de som lager design-cheats til å tjene mye penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Mhm.. Tror kanskje ikke dette blir noen god ide.. Mindre de får et super antiban system.. :| EDIT: For de som ikke veit hva en cheat er(selvom de fleste veit det): Det kan være alt fra å se igjennom vegger, til å skyte automatisk på fiender.. Endret 6. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg