Gå til innhold

Vinn Mass Effect (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke mulig å jukse i stor stil med slike konkuranser? Jeg trenger jo bare å lage en haug med e-post adresser, generere noen navn og oppgi adressene til venner og familie når pakken sendes.

Eller er det en sikkerhetsventil ett eller annet sted?

Er jo litt kjedelig om folk gjør det :dontgetit:

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Er det ikke mulig å jukse i stor stil med slike konkuranser? Jeg trenger jo bare å lage en haug med e-post adresser, generere noen navn og oppgi adressene til venner og familie når pakken sendes.

Eller er det en sikkerhetsventil ett eller annet sted?

Er jo litt kjedelig om folk gjør det :dontgetit:

Nei, vi har ikke lagt inn tekniske ressurser for å hindre et slikt scenario. For å være ærlig så ser jeg egentlig ikke helt hvordan det skulle være mulig å unngå slikt, uten at ærlige mennesker på et tidspunkt vil komme til å lide for det. Det kan jo hende at kameratene dine, eller andre i familien din, deltar i samme konkurranse, uten at du vet om det. Hvordan skal vi skille på et slikt scenario, og de som gjør det for å øke sine vinnersjanser? :-)

Lenke til kommentar

Nei det er vanskelig TST å forhindre et slikt scenarie. Du kunne vel slik sett logge IP adressen og latt det kun være 1 svar per adresse, men det største problemet er da at det blir kun 1 svar per internettlinje, og tror det hadde blitt krangel om bare 1 av søskenflokken på 3 får levere inn svar på en slik konkuranse :)

Nei får stole på at latskapen til folk holder dem fra å opprette flere adresser for å øke vinnersjangsen.

Lenke til kommentar

I norge oprerer vi kun med anbefalte aldersgrenser. Det vil ikke si at det er ulvolig å la femtenåringer kjøpe spill med 18 års aldersgrense, men at det ikke er anbefalt. Derfor vil de fleste spill-kjeder og butikker nekte å selge spill til de under aldersgrensen til spillet. Dette for ikke å virke uetisk og skade PR-en sin.

Så Gamer.no har nok sitt på det rene her. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...