TST Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Om få uker er årets mest etterlengtede action-rollespill i butikkene. Gjennom Gamer.no kan du vinne et eksemplar. Les mer Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Å herregud, la meg vinne for engangs skyld! Det hadde vært så utrolig, håper det programmet deres plukker ut meg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er med jeg og, men jeg regner med at flaksen min tok rimelig raskt slutt da jeg vant Halo 3 permien på gamer.no. Men den som intet våger intet vinner, og det var jo sinnsvake lette spørsmål og, så det var umulig å ikke kaste seg med på dette. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Er med jeg og, men jeg regner med at flaksen min tok rimelig raskt slutt da jeg vant Halo 3 permien på gamer.no. Men den som intet våger intet vinner, og det var jo sinnsvake lette spørsmål og, så det var umulig å ikke kaste seg med på dette. Det finnes ingen årsakssammenhenger innen flaks. Akkurat like stor sjanse for å vinne denne konkurransen om du har vunnet andre konkurranser på gamer.no. Men det vet du vel ; ). Når det er sagt vinner jeg aldri. Så blir ikke overasket om jeg ikke gjør det nå heller. Endret 6. november 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 har vunnet 1 gang her selv men satser på at det ikke henger sammen:P *fingers crossed* Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Lykke til (og spesielt til meg selv )! Lenke til kommentar
kinag Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 *krysse fingrene* Håper jeg vinner selv om sjansene er små Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hadde passet fint til min nyinkjøpte 360 dette Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har ikke vunnet noe her ennå, så håper at denne gangen at lykken er med meg. Er i alle fall et spill jeg skal ha. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hadde vert gøy og vunnet dette her, har ikkje tenk og kjøpe det så å vinne er jo bra Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 HÅH! Hvis jeg noensinne skal vinne en slik lotterikonk, la det bli denne! Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har så å si aldri vunnet noe, så jeg håper at denne sjansen kommer til nytte for en gangs skyld! Dessuten er jeg blakk :S Noen som vet når vinnerne trekkes? Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet når vinnerne trekkes? Det står nederst i artikkelen. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 *krysser fingrene* har veldig lyst på dette Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 gief mass effect or kittenz die. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Å ja ^^ Kanskje en ide å lese hele artikkelen først Ble så spent at jeg svarte på spm før jeg leste noe som helst hvorfor virker forresten ingen av funksjonene, som smileys, skrift, osv?? må liksom skrive :(blush): å sånn for smileyene? Endret 6. november 2007 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hadde vært penger spart om jeg hadde vunnet denne Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Med så mange bra spill som kommer i November så hadde det vært fint å vinne et spill Anyways lykke til allesammen! Lenke til kommentar
ExE Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Åhh, syke som jeg vil vinne denne. Dette spillet er grunnet til at jeg kjøpte 360'en. Spennende. Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg