prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Her kan den som vil, poste sine PS3-spill. Kjøper du et nytt, eller glemmer ett, rediger det inn i den originale posten. Så da starter jeg med min egen samling. Rekkefølgen er etter hvordan jeg kjøpte dem, siden det forteller mer enn alfabetet gjør. Hardware: PS3 60GB EU med 2x SIXAXIS og BD-remote Plantronics Bluetooth Headset Blu-ray: Resistance: Fall of Man The Elder Scrolls IV: Oblivion Motorstorm Heavenly Sword Lair Folklore Harry Potter and the Order of the Phoenix Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction PSN: Tekken 5: Dark Resurrection Lemnings Calling all Cars Flow Super Startdust HD Mine favoritter: R&C og Oblivion Endret 6. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Burns Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da fortsetter jeg med mine spill: motorstorm resistance: fall of men tekken rainbow six vegas warhawk fifa 07 stuntman feel ski Mine topp 3 spill: 1 warhawk 2 resistance:fall of men 3 fifa 07 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) hmm Resistance Fall of man Motorstorm warhawk Heavenly sword skate Oblivion Goty. hadde flere men solgte de, første og siste gang jeg gjør det riktignok Beste opplevelser sålangt : Resistance fall of man coop og heavenly sword Endret 6. november 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 - Resistance: Fall of men - Fight Night Round 3 - Warhawk Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har: WarHawk (Blu-ray)Forumla OneFalkloreMotorstormResistance: Fall of manHeavenly sword Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Har : resistans , r6 , tony h, motorstorm , darkness , call of duty 3 , fear , ridge R7, warhawk ,Eye of Judgment. Kommer straks : Call of duty 4 , Assassin's Creed. Bytter gjerne bort : ridge r7 og eye of judgment (uten kamera ) psn: morrade og t-t-trygve Endret 6. november 2007 av gapps3 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Min PS3: 60 GB versjonen, EU Mine spill: Resistance: Fall of man Motorstorm Min PSN: z1ndr3 Endret 6. november 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Resistance:FOM Motorstorm Virtua Fighter 5 Heavenly Sword PES2008 Ratchet&Clank Future: Tools of Destruction Har så langt kost meg mest med Motorstorm og Heavenly Sword alene, mens VF5 og PES2008 er gøy med kamerater (selv om jeg begynner å innse at VF5 egentlig er et ubalansert drittspill). RFOM har jeg egentlig aldri spilt noe særlig og R&C har jeg nettopp fått. Endret 6. november 2007 av Defekt Lenke til kommentar
greendeath80 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Mine spill: Warhawk, Resistance, Motorstorm og the Darkness PSN: SuperPuzzleFighter2,Flow,Tekken,VegasStrip. PSNID: Goodcat07 Noen som er hypp på å bytte oblivion mot the darkness? teh darkness=veldig kult Endret 6. november 2007 av greendeath80 Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Resistance: Fall of Man Motorstorm Heavenly sword (Acreed, R&C og CoD4 snart) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor interessant er det egentlig å lese en knøttliten liste over de få spillene som har blitt utgitt til PS3? Telletråd, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg