Tharos. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som er likheten med XMB og Blu-ray? Det var et uhyggelig vanskelig spørsmål. Om jeg ER likheten mellom XMB og blu-ray? Svaret er nei, det ser jeg ikke for meg at jeg er. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Noen som er likheten med XMB og Blu-ray? Det var et uhyggelig vanskelig spørsmål. Om jeg ER likheten mellom XMB og blu-ray? Svaret er nei, det ser jeg ikke for meg at jeg er. Det er nok jeg som er likheten. Altså, jeg penetrerer sinnet til mennesker med min overdådige visuelle kvalitet. Endret 6. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Fra nå av er "penetrerer" et ord som ikke bør brukes av gaming-nerder! :!: Endret 6. november 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
greendeath80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Custom musikk i spill er faktisk tilgjengelig for utviklerene, så om de ønsker å ha det i ett spill så kan de det. Sjekk google og søk på PS3 SDK 1.80. Det er vel muligheten til å sende meldinger også. Poenget er at ingen gidde å ta det med, så Sony må sørge for at det er tilgjengelig uansett. kan de ikke ta det med på TRC da? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Humor på dere ja *smile fjes* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå