greendeath80 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) for krysse fingrene for in-game xmb folkens. http://www.idg.se/2.1085/1.129583 Endret 6. november 2007 av greendeath80 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jaha? ser fortsatt bare denne nyheten ,ingenting om IN GAME XMB http://threespeech.com/blog/?p=689 "Enligt ThreeSpeech ska firmware version 2.0 för PS3 släppas inom två veckor, men mer än så avslöjades inte" , men likevel greier IDG å skrive at in game XMB kommer, BRA GJORT Og ITAVISEN har en artikkel som linker til IDG.se , surprise surprise......... Endret 6. november 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kildekritikk er flott!! Ser ingenting i kilden at dette er bekreftet! Shame on trådstarter for å lure folk slik. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Siden IDG.se flere ganger har vist at de ikke eier kildekritikk er de ikke en troverdig kilde selv. Enda verre er det med f.eks. ITavisen som henter mange ting fra IDG.se, slik at vi ender opp med fordreide tredjehåndsfortellinger av noe som i utgangspunktet var "røverhistorier". Håper forøvrig In-game-XMB er til stede, da Sony sikkert har snappet opp at omtrent hver bidige sjel der ute maser om det. Endret 6. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
greendeath80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Les kommentarfeltet! Threespeech official har bekreftet det der men nekter å si ett pip mer. står det i idg sin artikkel da. finner noen det? ser det ikke :S Endret 6. november 2007 av greendeath80 Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Les kommentarfeltet! Threespeech official har bekreftet det der men nekter å si ett pip mer. står det i idg sin artikkel da. finner noen det? ser det ikke :S Hvilket kommentarnummer? Mener jeg har hørt det før at det sto i en kommentar, men finner den ikke selv i farten. Ville uansett ikke sett på det som en komplett bekreftelse, da ThreeSpeechBlog har sagt mye rart tidligere. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 på threespeech siden det refereres til nevnes ikke ordet XMB en eneste gang såvidt jeg kan se eller Opera kan finne. Lenke til kommentar
greendeath80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 hmm kanskje det, beklager, tror jeg kanskje var litt kjapp på avtrekkeren. rakk ikke å sjekke ordentlig for jeg ble så oppspillt. men jeg har klokketro på at det kommer med neste FW, det er nå eller aldri Lenke til kommentar
greendeath80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) faens svensker #80 er litt intressant... Endret 6. november 2007 av greendeath80 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vel, forandre gjerne emnetittelen så ikke flere snubler inn her i gledesrus. Man kan få drapstrusler etter seg for mindre i dag. *Hint-hint* Lenke til kommentar
greendeath80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) fixed Endret 6. november 2007 av greendeath80 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kommentar 9: Hmm.. I wonder when the 2.0 firmware update will show up. Hopefully this month! Strangely enough, it’s what I want the most. Comment by amras_telemnar — Nov 1, 2007 @ 2:42 pm Kommentar 11: @9 - News on that is coming tomorrow but it will be within the next two weeks!! Comment by Three Speech — Nov 1, 2007 @ 2:47 pm Syns det der er litt tynt grunnlag å dra slike konklusjoner om in-game XMB osv. på. Særlig siden det skulle komme nyheter den 2. november, men jeg har ikke hørt noe... Det er offisielt når en fra Sony poster om firmwaren på blog.us.playstation.com, det er da min mening... Lenke til kommentar
greendeath80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Threespeech er meget troverdige. ikke uten grunn de for lov å kalle seg semi-official fant dette i kommentarfeltet på 3speech #80 "Okay everyone…stop…breathe…and think. If you watch the video demonstrating the playstation eye it cleary shows the ps3’s potential. It shows a clip of a dude playing warhawk and receiving a request to chat…he brings up the chat and has 6 peeps in vid chat…i’m assuming while the game is running because it says “stay connected with the pseye” stay connected while playing your favourite game. <a href="http://youtube.com/watch?v=d3cTkvaxz5Q" target="_blank">http://youtube.com/watch?v=d3cTkvaxz5Q</a> check that video out. We will have in game video chat, obviously in game xmb with music, barebones settings, and chat. Let’s just wait the two weeks then bitch and moan." 6 videosamtaler in-game.. er dette virkelig mulig? Endret 6. november 2007 av greendeath80 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Igjen trekker "idioter" konklusjoner ut av ræva. Alle skjønner jo at den Playstation Eye trailerene er klippet. Hvem gidder vel å se på at fyren skal avslutte warhawk, for så å gå inn i chatten? Ikke ment til deg, greendeath80. Lenke til kommentar
greendeath80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Detta var bare bånn i bøtta Nå blir jeg skuffet hvis vi ikke får det med neste FW urge: gni det inn Endret 6. november 2007 av greendeath80 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Håper dette stemmer. Hadde vært litt artig å få den snart da. Var det ikke meningen den skulle komme i høst da? Da må den i så fall komme i løpet av denne måneden, desember er jo en vinter månde. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det vi trenger mest er muligheten til å lese å skrive meldinger/ eventuelt chatte med hverandre når man trykker på ps knappen. Alle de andre funksjonene er mindre viktige for min del. Custom musikk i spill er faktisk tilgjengelig for utviklerene, så om de ønsker å ha det i ett spill så kan de det. Sjekk google og søk på PS3 SDK 1.80. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Custom musikk i spill er faktisk tilgjengelig for utviklerene, så om de ønsker å ha det i ett spill så kan de det. Sjekk google og søk på PS3 SDK 1.80. Det er vel muligheten til å sende meldinger også. Poenget er at ingen gidde å ta det med, så Sony må sørge for at det er tilgjengelig uansett. Endret 6. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sony skulle hatt ein standard rundt online delen sin de også, det hadde vi alle tjent vel på. Eg håper fortsatt på XMB-tilgang ved neste oppdatering. Men et blir vel å vente til det blir sluppet sammen med Home vel Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Noen som ser likheten med XMB og Blu-ray? Sånn...ikke lenger er *intern humor* Endret 6. november 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå