mcgroven Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 I slutten av november kan alle som eier en Xbox 360 slå ut håret på Live – helt gratis. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hehe, når jeg så overskriften trodde jeg med en gang at Xbox Live skulle bli gratis for alltid. Jaja, ikke dårlig dette heller da Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 mm, der har faktisk PS3 en fordel, hvor Internet og PS-Store er gratis, samt multiplayer også er gratis. Eneste som jeg tror kan koste saker er vel Home til PS3. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) I slutten av november kan alle som eier en Xbox 360 slå ut håret på Live – helt gratis. Les mer Kult, da skal det spilles Endret 6. november 2007 av medlem-122769 Lenke til kommentar
kinag Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nå er jo ikke xbox live gold membership veldig dyrt da. Jeg legger ikke merke til det i lommeboka mi i alle fall, og den er ikke ganske stor Lenke til kommentar
dannad Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 mm, der har faktisk PS3 en fordel, hvor Internet og PS-Store er gratis, samt multiplayer også er gratis. Eneste som jeg tror kan koste saker er vel Home til PS3. Helt enig. Har en PS3 selv og det skulle bare mangle at sånt skulle være gratis ;P Men skulle ikke Home være gratis i tillegg da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Blir nok mye gøy de dagene her! *glede seg* Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) mm, der har faktisk PS3 en fordel, hvor Internet og PS-Store er gratis, samt multiplayer også er gratis. Eneste som jeg tror kan koste saker er vel Home til PS3. Helt enig. Har en PS3 selv og det skulle bare mangle at sånt skulle være gratis ;P Men skulle ikke Home være gratis i tillegg da? Tror selve Home er gratis, men det koster sikkert for inventar og slikt i din virtuelle bolig. **note to self: les redigert post så du ikke drar med "spam" fra andre tråder... spam, spam, spam, spam. Endret 6. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Akk, jublet for tidlig. Den nyheten var vel blitt nokså gammel at jeg ikke kom på å regne med at det var det det var snakk om. Angående gratis nettspillingmuligheter på PS3, jeg hører rykter om at den suger; så jeg er enig i at det bare skulle mangle at en ikke betaler for den. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Flott! Da får jeg muligheten til å oppdatere spillene mine, og se om Live faktisk er noe å ha. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hehe så bra for dem som ikke har live fra før da har allerde 12mnd abbo jeg selv om jeg ikke har spilt på 360 en gooood stund skulle gått ann og tatt "pause" på live når man ikke bruker 360'n :\ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Trodde XBL ble gratis jeg også. Da hadde brått 360 spist en av fordelene med PS3, ja. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ey... var bare 3 dager :S Slå ut håre du liksom faan blir dyrt for meg da hehe.. for 3 dager gratis xbox live så må jeg først kjøpe konsollen Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Påvirker det oss som har gull abonnement? Blir datoen vi må fornye abonnementet forskjøvet? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har vi i det hele tatt en sluttsdato spesifisert til per dag på abonementet? Selv finner jeg ikke noe tydligere enn en viss måned, typisk nok november Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Xbox live er så utrolig bra saker fordi det nettop koster penger. Ps3 online er ikke i nærheten når det gjelder kvalitet. Det vet du sikkert helt inne i deg. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja det vet jeg, veldig godt faktisk Betaler mer enn gjerne for det vi får av XBL Gold, fordi vi får faktisk noe, noe av verdi. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 er vell en 500 hundrings i året eller? Husker ikke prisen... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Stemmer. Litt over 150 for et kvart år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg