Howard Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vi har trukket ut vinnerne i vår siste konkurranse. Ble du en av tre personer som vinner diverse hardware fra Microsoft? Les mer Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke meg denne gangen heller nei;( gratulerer til vinnerene. Regner med at det kommer endel konkurranser nå som det stunder mot jul? Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva? Stod ikke mitt navn der Vel gratulerer til dem som vant. Håper det var noen her på hardware.no som vant. Og ikke noen av de konkurranselokende folka på konkurransenett.no. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvorfor aksepteres alternativ a som svar på spørsmål to? Bluetooth differs from Wi-Fi in that the latter provides higher throughput and covers greater distances, but requires more expensive hardware and higher power consumption. Er det fordi dere tenker på sammenligninger med IR enheter o.l? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Står aldri mitt navn der selv om jeg har prøvd meg utallige ganger (gir man opp blir det vertfall ikke no premie) Gratulasjon fra meg til vinnerne ! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 En gratulasjon fra meg også Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hvorfor aksepteres alternativ a som svar på spørsmål to?Bluetooth differs from Wi-Fi in that the latter provides higher throughput and covers greater distances, but requires more expensive hardware and higher power consumption. Er det fordi dere tenker på sammenligninger med IR enheter o.l? Dette er jeg enig i, angående spørsmål nr 2 var det vanskelig å si at ett alternativ var riktig, fordi rekkevidden til bluetooth er ikke spesielt god sammenlignet med Wi-fi, mens strømforbruket er veldig lavt. Altså; rekkevidden og hastigheten er ofret til fordel for lavere strømforbruk og OK rekkevidde. Edit: Ser at A og B er akseptert som svar. Endret 6. november 2007 av tommyms Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer til vinnerne... Mange som mangler sitt navn der regner jeg med. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fornavnet mitt var det faktsik, det var nære på at jeg tok første plassen Lenke til kommentar
larswey Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hvordan kan man svare på 2 alternativer da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det kan du ikke. Begge var riktige. Lenke til kommentar
techs Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hvordan kan man svare på 2 alternativer da? Det skjønte du nåvel? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulere til vinnerne! Var jo ganske brukbare premier også Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 OI, jeg har vunnet jo....Ikke værst, jeg pleier jo aldri å vinne noe som helst Tusen takk til Hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå