Kimelimm Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hei! Jeg så noe fryktelig på sol.no når jeg kom hjem idag, http://www.laagendalsposten.no/article/200.../711060006/1002 Hvorfor får ikke de gamle noe respekt i det hele tatt? Her der jeg bor, satt kommunen narkomane inn i en aldersbolig, og alt ble et helvette, brannvesenet måtte komme hver måned etc. Nå har de gått for langt mener jeg! Tenk på den stakkars dama som lever igjen på pensjonen(?) Og må BO I ET LAGER! UTEN VENTILASJON! Hva mener dere?! Endret 6. november 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Syns at eldre bør respekteres og behandles bedre enn det der. Det betyr vel at man må bygge flere eldrehjem ved å ta penger fra andre deler av samfunnet som f.eks skolen. Er det verdt det? Uansett er det totalt uakseptabelt og sette eldre på lager uten vindu eller ventilasjon. Er det ikke direkte helsefarlig? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Jo det er det sikkert! Skolen vår FÅR IKKE PENGER heller. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så dette nettop på nyhetene selv. Etter det jeg skjønte, så hadde sykehjemmet en hel avdeling ståendes tom, som var nedlagt for noen år siden. At noen må på på et lager, eller gangen er rett og slett utilgivelig. Eldre bør behandles med mere respekt enn som så. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Det er så trist og se åssen de har det Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dei kunne tatt noko millioner av det som dei sender til I og U land. Eller kva med å sette opp bompenger forran gamleheimer der alle som skel ut og inn må betale Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ja, de kunne brukt litt penger på det og, skolen vår får ikke penger, og jeg vet hvor kjedelig det er Har lenge hatt lyst til og pusse opp skolen, men vi er jo den siste på lista xD... De pengene burde gå til noe orgentlig! SOM det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå