AHLGRENS Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har en nesten 3 mnd gammel Sony Ericsson som slår seg av omtrent hver gang jeg legger den fra meg. Jeg, KASTER den ikke. Har hørt om flere som er utsatt for det samme. Ganske så irriterende! Har jo fortsatt garanti.. Noen som har vært ute for det samme? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har en nesten 3 mnd gammel Sony Ericsson som slår seg av omtrent hver gang jeg legger den fra meg. Jeg, KASTER den ikke. Har hørt om flere som er utsatt for det samme. Ganske så irriterende! Har jo fortsatt garanti.. Noen som har vært ute for det samme? bare lever den inn vent ca. en måned så er den som regel fiksa Lenke til kommentar
JoHNxD Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hadde det sånn på min (1 Dag gamle) W960i. Jeg er helt særiøs, bare jeg TOK på den slo den seg av. Men fikk helt ny siden det skjedde en dag etter :S Men sånn går på garantien. Så du må ikke betale noe selv TROR JEG da Men vil tro at du får på garanti Endret 6. november 2007 av JoHNxD Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hvor har du fått tak i en W960i? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har også samme problem med min W880i, men den virker som den har forbedret seg. En kompis har også samme problemet. Eneste kjipe er at jeg ikke kan levere den inn, har ikke kjøpt den. Fikk den i gave av min far, som fikk den av Sony Ericsson i Lund, for å ha fikset noen problemer hos de. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hadde det sånn på min (1 Dag gamle) W960i.Jeg er helt særiøs, bare jeg TOK på den slo den seg av. Men fikk helt ny siden det skjedde en dag etter :S Men sånn går på garantien. Så du må ikke betale noe selv TROR JEG da Men vil tro at du får på garanti Jeg både håper og regner med at det er en skrivefeil?!?! Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har samme problem selv, den slår seg av mens den ligger i lommen min. Den har ikek fått slag elelr noe slikt, og fungerer perfekt ellers. Plutselig er den bare av. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå