mfb Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har tele2 abonnement. Er det et nummer jeg kan ringe for å høre hvor mye penger jeg har ringt og sendt sms for hittil denne måneden? synes å huske at det er mulig å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg tror det skulle være mulig og ringe tele2 på 02000 som er tele2 sin kundeservice. der burde de klare og finne ut av det Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeg tror det skulle være mulig og ringe tele2 på 02000 som er tele2 sin kundeservice. der burde de klare og finne ut av det Det finnes en kontofon også, men husker ikke nr. i farten. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hentet fra Tele2.no -> Kundeservice -> Regning/faktura: Hvordan kan jeg enklest sjekke min saldo/utestående? Da ringer du vår automatiske fakturatjeneste på telefon 800 65 005. Der kan du sjekke utestående beløp, få spesifisert faktura og få tilsendt fakturakopi. Tjenesten er gratis fra fast telefon, og har vanlige takster fra mobil ihht gjeldende priser for denne typen nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå