marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor stor forskjell utgjør dette egentlig? Ser prisen dobler seg glatt, men blir det stor forskjell i ytelse? Er det verdt 2 tusen ekstra bare får å få den ekstra ytelsen? Noen som har sett tester på forskjellen? Lenke til kommentar
zyx Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hvor stor forskjell utgjør dette egentlig? Ser prisen dobler seg glatt, men blir det stor forskjell i ytelse? Er det verdt 2 tusen ekstra bare får å få den ekstra ytelsen? Noen som har sett tester på forskjellen? Her er en bech på disse: http://www23.tomshardware.com/cpu_2007.htm...1&chart=416 Jeg hadde ikke lagt inn to lapper mer for så marginal ytelsesøkning, er jo mye bedre å klokke da, du greier fint uten problem å få Q6600 til å kjøre på samme frekvens som QX6700, så vidt jeg vet så er de helt identiske men QX6700 er noe høyere klokket fra fabrikk (mulig jeg tar feil...) *leif var her... Endret 6. november 2007 av zyx Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 OK. Takk for hjelpen. Tror ikke jeg gidder å legge på 2 lapper for så lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå